Nasz sprzęt - Twój sukces

Doskonałe wyposażenie w przystępnej cenie

Agroplus F Keyline to kompaktowy ciągnik przeznaczony do prac sadowniczych, ogólno-gospodarskich oraz polowych w mniejszych gospodarstwach. Może służyć jako ciągnik pomocniczy. Keyline został wyposażony w ekonomiczny silnik, prosty, mechaniczny układ sterowania oraz hamulce na wszystkie koła z tarczami w kąpieli olejowej . Dzięki temu gwarantuje najwyższy poziom funkcjonalności, ergonomii i bezpieczeństwa. Korzystna cena modeli Agroplus F Keyline sprawia, że zwiększenie wydajności gospodarstwa nie musi się wiązać z dużymi nakładami finansowymi.

W stale rozwijającym się sektorze sadowniczym mechanizacja pracochłonnych etapów produkcji jest kluczem do zwiększenia wydajności i konkurencyjności gospodarstwa. DEUTZ-FAHR Agroplus F Keyline to ciągnik zaprojektowany także do sektora sadowniczego. Agroplus F Keyline oferowany jest w czterech modelach z silnikami o mocy w zakresie 55 - 75KM. Ciągniki wyposażono w trzy- lub czterocylindrowe silniki z turbosprężarką lub turbosprężarką i Intercoolerem, cztero- lub pięciobiegową skrzynię biegów z maksymalną prędkością jazdy do 40 km/h, mocną przednią oś, skuteczny układ hamulcowy, napęd na cztery koła i podnośnik tylny o udźwigu maksymalnym 3050 kg. Agroplus F Keyline nie tylko zapewnia doskonałe wyposażenie w atrakcyjnej cenie, ale jest idealnym ciągnikiem dla każdego rodzaju prowadzonej działalności.

Silnik

MOC, WYDAJNOŚĆ I EKONOMIA W KLASIE MOCY 55 – 75KM.

Modele Agroplus F Keyline napędzane są niezawodnymi i ekonomicznymi silnikami SDF Serii 1000, spełniającymi wymogi normy Tier3 z turbiną lub turbiną i Intercoolerem. Przy ciśnieniu wtrysku osiągającym 1200 bar generują maksymalną moc przy 2200 obr./min. Maksymalny moment obrotowy jest osiągany przy 1400 obr./min (model F55) lub 1600 obr./min (modele F65/F75/F80.4). Wzrost momentu obrotowego wynosi 21% (modele F55/F65), 19% (model F80.4) i 15% (model F75).

 

Układ napędowy

Modele Agroplus F Keyline oferowane są z cztero- lub pięciobiegową skrzynią. Obydwie wersje napędu wyposażone są dodatkowo w zsynchronizowany rewers mechaniczny sterowany odrębną dźwignią po prawej stronie fotela operatora. W konfiguracji cztero-biegowej napęd oferuje 8+8 przełożeń. Napęd modeli Keyline to także skrzynia pięcio-biegowa, w podstawowej wersji oferuje 10+10 przełożeń, po uzupełnieniu o reduktor liczba dostępnych przełożeń wzrasta do 15+15. Prędkość minimalna w przypadku skrzyni bez reduktora wynosi 2,4 km/h. Jeśli ciągnik posiada trzeci zakres - prędkość minimalna wynosi zaledwie 0,38 km/h. 

 

WOM

Modele Agroplus F Keyline może wykonywać różnego rodzaju prace. WOM oferowany jest w dwóch konfiguracjach prędkości. Podstawowa wersja to wałek o prędkości 540 obr./min. Opcjonalnie Keyline może być wyposażony w WOM o dwóch prędkościach: 540/540ECO. Napęd wałka sterowany jest mechanicznie za pośrednictwem suchego sprzęgła. Modele Agroplus F Keyline mogą być także wyposażone w WOM Synchro. Agroplus F Keyline jest więc idealnie wyposażony do wszystkich zadań i jest w stanie wnieść istotny wkład w rozwój Twojego gospodarstwa.

 

Podnośnik i hydraulika

Mocna konstrukcja podnośnika tylnego sprawia, że ciągnik jest bardzo wydajnym i uniwersalnym narzędziem do różnego rodzaju prac. Marka DEUTZ-FAHR od lat jest znana z tylnych podnośników o najwyższej precyzji sterowania, prostej konstrukcji i dużym udźwigu. W modelach Agroplus F Keyline dostępne są dwa typy podnośnika tylnego. Wersja standardowa o udźwigu 3050 kg i wersja kompaktowa o udźwigu do 2700 kg. Pompa hydrauliczna zasila od dwóch do trzech mechanicznie sterowanych obwodów. Pompa oferuje wydajność do 42 l/min. Agroplus F Keyline posiada niezależną pompę wspomagania układu kierowniczego o wydajności 18 l/min.

 

Maksymalne bezpieczeństwo

Wszystkie modele Agroplus F Keyline są wyposażone w hamulce na cztery koła z tarczami w kąpieli olejowej oraz dodatkowy zawór sterowania który pozwala rozłączać hamulce na przednią i tylną oś. Przekłada się to na najwyższą skuteczność hamowania i maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach. Opcjonalnie dostępny jest hydrauliczny i pneumatyczny układ hamulcowy przyczep. Ponadto, model Agroplus F Keyline jest wyposażony w przednią oś o dopuszczalnej masie całkowitej 1800 kg, z mechanizmem różnicowym z blokadą 100 %, hamulcami tarczowymi w kąpieli olejowej i kątem skrętu kół wynoszącym aż 55°.

 

Platforma z ramą

Wszystkie modele Agroplus F Keyline wyposażone są standardowo w składaną ramę bezpieczeństwa. Operator ma do dyspozycji ergonomiczne stanowisko dowodzenia wszystkimi funkcjami ciągnika. Dźwignie sterowania napędem zgrupowano po prawej stronie fotela, czytelne oznaczenia pozwalają na wykonywanie prac z maksymalną wydajnością już od pierwszych chwil. Dźwignie sterowania układem hydraulicznym umieszczono tuż obok fotela, są łatwo dostępne i dzięki temu operator może precyzyjnie i szybko sterować maszynami agregowanymi z ciągnikiem.

 

Opcjonalna kabina

Opcjonalnie modele Agroplus F Keyline dostępne są z kabiną. Oferuje ona dużą przestrzeń i wszystkie podstawowe rozwiązania zapewniające komfort i wygodę pracy operatora. Dostęp do wnętrza umożliwiają szeroko otwierane drzwi oraz stopień anty-poślizgowy. W dachu kabiny umieszczono dodatkowe reflektory robocze, które ułatwiają prace wykonywane w nocy.

Prosty ciągnik do wyspecjalizowanych działań.

Prosty ciągnik do pracy w sadzie. Wyposażenie obejmujące ekonomiczny silnik, rozbudowaną skrzynię oraz układ hydrauliczny zasilający szereg obwodów i mocny podnośnik pozwalają na wydajną pracę w sadach i winnicach. Modele Target wyposażono w składaną ramę bezpieczeństwa. Stanowisko operatora zorganizowano tak, aby zapewnić operatorowi najlepszy komfort pracy w każdych warunkach.

Design

Kompaktowa, smukła bryła nadwozia: monolityczna maska silnika i zaokrąglona kabina ułatwiają przemieszczanie się w wąskich rzędach upraw bez ich uszkadzania. Design nawiązuje do linii modeli Lamborghini. Lamborghini jest znane z nowoczesnych rozwiązań technicznych oraz wyjatkowego designu.

Silnik

Trzy- i czterocylindrowe jednostki wyposażono w turbosprężarkę, Intercooler oraz elektroniczny układ sterowania. Silniki SDF stworzono z myślą o wielogodzinnej pracy, niskich kosztach eksploatacji i zredukowanych do minimum czynnościach obsługowych.Układ wtryskowy z oddzielnymi wtryskiwaczami dla każdego z cylindrów obsługuje elektroniczny układ sterowania. Układ jest o wiele bardziej zaawansowany od konwencjonalnej pompy, zwiększa moc silnika przy jednoczesnej redukcji zużycia paliwa.System umożliwia operatorowi zapamiętywanie prędkości obrotowej silnika i utrzymywanie jej na stałym poziomie dzięki układowi elektronicznemu. Rozwiązanie to zapewnia stale najlepsze parametry, niezależnie od warunków terenowych i obciążenia.

Przekładnia

W standardowej konfiguracji, układ napędowy z minireduktorem oferuje 20P+10T przełożeń. Po zamontowaniu superreduktora liczba dostępnych przełożeń zwiększa się do 30+15. Całkowite bezpieczeństwo użytkowania gwarantuje zintegrowany układ hamulcowy z mokrymi tarczami na 4 kołach oraz wytrzymała rama bezpieczeństwa ROPS. Ciągnik oferuje trzy prędkości WOM: 540/750/1000. Opcjonalny, zsynchronizowany WOM stosowany w przypadku przyczep z osia napędzaną stanowi doskonałe rozwiązanie w przypadku prac na pochyłym terenie

Układ hydrauliczny

Zoptymalizowana konstrukcja osi, geometria maszyny oraz kształt pokrywy silnika umożliwia uzyskanie kąta skrętu kół sięgającego 60 stopni. Dzięki temu ciągnik cechuje duża łatwość manewrowania i zwinność w każdych warunkach. Udźwig podnośnika tylnego to 3000 kg. Umożliwia to zastosowanie wszystkich typów cięższego osprzętu. Uzupełnieniem układu hydraulicznego jest od 4 do 6 rozdzielaczy hydraulicznych oraz trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi ze sprzęgiem automatycznym. Zamknij -

Kabina

Przestronna i komfortowa przestrzeń dla operatora wyposażona jest w dźwignie umieszczone po prawej stronie fotela, dzięki czemu zajęcie miejsca na miejscu operatora jest łatwe i bezpieczne. Podwieszone pedały i regulowane koło kierownicy umożliwiają zajęcie doskonałej pozycji. Poziom komfortu zwiększają również specjalne osłony chroniące operatora przed ziemią i błotem, zmniejszając jednocześnie poziom hałasu bez zmniejszania widoczności.

Dane techniczne

  60 70 80 90
Moc maksymalna (KM/kW) 62/46 72/53 80/59 85/63
Moc homologowana (2000/25/EC) przy znamionowej prędkości obrotowej (KM/kW) 62/46 72/53 80/59 85/63
Moment maksymalny (Nm) 240 265 325 345
Liczba cylindrów / pojemność (il./cm³) 3/3000 3/3000 4/4000 4/4000
Udźwig podnośnika (kg) 2600 2600 3000 3000
Szerokość maksymalna (mm) 1514 1514 1514 1514

Wszechstronność oraz wydajność.

Wydajność i wszechstronność w każdej pracy. Wyjątkowo zwrotne modele RS-RV doskonale sprawdzają się w pracach w wąskich rzędach sadów i winnic. Mocny silnik, doskonale zestopniowana skrzynia biegów, wydajna pompa i podnośnik o dużym udźwigu sprawiają, że jest to maszyna doskonała do specjalistycznych zadań. Komfortowa kabina zyskała uznanie użytkowników ciągników sadowniczych Lamborghini.

Design

Kompaktowa, smukła bryła: estetyczny wygląd gwarantuje monoliotyczna maska silnika i zaokrąglony dach, ułatwiający jazdę w wąskich rzędach upraw bez ich uszkadzania.Dbałość o jakość detali dotyczy także tapicerki oraz materiałów izolacji akustycznej, które zwiększają komfort pracy operatora.

Silnik

Trzycylindrowy silnik spełniający wymogi normy Tier III, wyposażono w turbosprężarkę, Intercooler, układ wtryskowy z oddzielnymi wtryskiwaczami dla każdego z cylindrów oraz elektroniczny układ sterujący. Hydraulicznie regulowane popychacze zapewniają optymalną wydajność silnika już od momentu jego uruchomieniu.

Przekładnia

Niezwykła wydajność i wszechstronność. Skrzynia biegów z 3 zakresami PowerShift oferuje 45 biegów do jazdy do przodu i tyle samo do tyłu. Przekładnia mechaniczna zapewnia 30P+15T biegów. Rewers hydrauliczny z dwoma niezawodnymi, wielotarczowymi sprzęgłami mokrymi, układ Stop&Go oraz funkcja Overspeed pozwalają na jazdę z prędkością 40 km/h. WOM z trzema prędkościami (540/540ECO/1000) i zsynchronizowany WOM. Doskonała przyczepność i bezpieczeństwo dzięki napędowi na 4 koła oraz skutecznemu układowi hamulcowemu

Układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny z pompą o wydajności do 58 l/min oferowany jest w dwóch konfiguracjach: w wersji sześciodrożnej z regulatorem przepływu i trzema rozdzielaczami mechanicznymi lub sześciodrożnym z dwoma rozdzielaczami elektrohydraulicznymi oraz jednym rozdzielaczem z regulatorem przepływu sterowanym za pomocą joysticka z kabiny.Mechaniczny podnośnik tylny o udźwigu do 3000 kg. Dostępna jest także konfiguracja z podnośnikiem przednim o udźwigu 1500 kg i WOM 1000 obr./min.

Kabina

Przeszklona kabina na czterech słupkach z pełną szybą przednią oferuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Klimatyzowane, przestronne wnętrze to komfort i wygoda operatora. Ergonomicznie rozmieszczone, oznaczone kolorystycznie przyrządy sterownicze pozwalają na intuicyjną obsługę ciągnika i łatwą identyfikację każdego z elementów jego wyposażenia. Model RV jest niższy i węższy, co czyni z niego najbardziej wyspecjalizowany model ciągnika o najlepszej w swojej klasie zwrotności i wielofunkcyjności.

Dane techniczne

  80 90
Moc maksymalna (KM/kW) 82/60 90/66
Moc homologowana (2000/25/EC) przy znamionowej prędkości obrotowej (KM/kW) 82/60 90/66
Moment maksymalny (Nm) 310 340
Liczba cylindrów / pojemność (il./cm³) 3/3000 3/3000
Udźwig podnośnika (kg) 3000 3000
Szerokość maksymalna (mm) 1160 1160

Uniwersalny sadownik

Modele RF, dzięki niewielkim gabarytom i dużemu kątowi skrętu kół (55 stopni) oraz łatwości manewrowania oferują maksimum wydajności w najbardziej ograniczonych przestrzeniach. RF o ograniczonej wysokości całkowitej, z nisko osadzonym środkiem ciężkości i imponującą przyczepnością zaprojektowano specjalnie z myślą o pracach w sadach.

Design

Nadzwyczaj kompaktowa i smukła konstrukcja: jednoelementowa pokrywa silnika i zaokrąglone krawędzie dachu, prócz nadawania ciągnikowi estetycznego wyglądu, ułatwiają bezpieczne przemieszczanie się pośród nawet najwęższych rzędów upraw bez ich uszkadzania. Dbałość o jakość detali obejmuje także dobór materiałów dla zapewnienia najwyższego komfortu pracy operatora.

Silnik

Czterocylindrowy silnik spełniający wymogi normy Tier III, wyposażono w turbosprężarkę, Intercooler, układ wtryskowy z oddzielnymi wtryskiwaczami dla każdego z cylindrów oraz elektroniczny układ sterowania. Układ jest o wiele bardziej precyzyjny i oferuje zwiększone osiągi przy zredukowanym zużyciu paliwa. Układ popychaczy hydraulicznych zapewnia optymalną sprawność zaraz po uruchomieniu silnika.

Przekładnia

Niezwykła wydajność i wszechstronność. Skrzynia z superreduktorem, 5 biegami i 3 zakresami PowerShift na każdym biegu oferuje 45 biegów do jazdy do przodu/do tyłu. Przekładnia mechaniczna to 30P+15T przełożeń. Rewers elektrohydrauliczny Powershuttle z dwoma wielotarczowymi sprzęgłami mokrymi, układ Stop&Go oraz funkcja Overspeed pozwalają na jazdę z prędkością 40 km/h.Trzy prędkości WOM (540/750/1000) i WOM zsynchronizowany pozwalają na wykonywanie róznego rodzaju prac.Skuteczny napęd na 4 koła oraz zintegrowany układ hamulcowy na 4 koła zapewnia wyjątkowe bezpieczeństwo.

Układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny z pompą o wydajności do 58 l/min oferowany jest w dwóch zasadniczych konfiguracjach: w układzie sześciodrożnym z regulatorem przepływu i trzema rozdzielaczami mechanicznym; w podwójnym układzie czterodrożnym w dwóch wersjach do wyboru: czterodrożnej z dwoma rozdzielaczami mechanicznymi lub sześciodrożnej z dwoma rozdzielaczami elektrohydraulicznymi oraz jednym rozdzielaczem z regulatorem przepływu sterowanym za pomocą joysticka z kabiny. Mechaniczny podnośnik tylny o udźwigu do 3000 kg. Dostępna jest także konfiguracja z podnośnikiem przednim o udźwigu 1500 kg i WOM 1000 obr./min.

Kabina

Przeszklona kabina na czterech słupkach z monolityczną szybą przednią oferuje doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Klimatyzowane, przestronne wnętrze, izolacja akustyczna i termiczna; ergonomiczne, pogrupowane przyrządy sterujące pozwalają na intuicyjną obsługę i łatwą identyfikację każdego z elementów wyposażenia.

Dane techniczne

  80 90
Moc maksymalna (KM/kW) 82/60 85/63
Moc homologowana (2000/25/EC) przy znamionowej prędkości obrotowej (KM/kW) 82/60 85/63
Moment maksymalny (Nm) 310 345
Liczba cylindrów / pojemność (il./cm³) 3/3000 4/4000
Udźwig podnośnika (kg) 3000 3000
Szerokość maksymalna (mm) 1450 1450

ULTRAKOMPAKTOWY CIĄGNIK SADOWNICZY.

Doświadczenie konstruktorów marki w zakresie opracowywania ciągników specjalistycznych znajduje odzwierciedlenie w modelach Agroplus – dostępnych w trzech wersjach: V / S / F - niezwykle zwrotnych i smukłych, stworzonych z myślą o zaspokojeniu wszystkich potrzeb związanych z pracami w wąskich rzędach sadów. Szerokość minimalna ciągnika wynosząca 1,16 metra w modelu Agroplus V sprawia, że jest to najbardziej kompaktowy z trzech wersji. Najszerszy model - Agroplus F o szerokosci minimalnej 1,43 metra oferuje szereg korzyści wynikających z maksymalnej przyczepności i niewielkich gabarytów. Dysponujący najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi model Agroplus S (szerokość minimalna 1,26 metra) to najbardziej uniwersalna maszyna tej serii.

Silnik

WYDAJNY I EKONOMICZNY MOTOR SDF.

Trzy- i czterocylindrowe jednostki napędowe SDF Serii 1000 o pojemności 1000 cm³ na każdy z cylindrów, wyposażono turbosprężarkę i Intercooler. Jednostka napędowa oferujące moc wystarczającą, by sprostać każdej pracy: pojemność 1 litra z każdego z cylindrów jest najlepszym kompromisem pomiędzy kompaktowymi rozmiarami i wysoką mocą. Silniki dostępne w wersjach o mocy 82 KM/60 kW, 85 KM/63 kW, 90 KM/66 kW, 96 KM /71 kW oraz 106 KM/78 kW, dysponują Intercoolerem obniżającym temperaturę powietrza podawanego przez turbosprężarkę i poprawiającą przebieg procesu spalania.

Zapewnia to generowanie wysokiej mocy i obniżenie zużycia paliwa. Ponadprzeciętnie zaawansowany technologicznie układ wtryskowy SDF składa się z oddzielnych pomp i wtryskiwaczy dla każdego z cylindrów. Układ  gwarantuje niezwykle krótki czas wtrysku przy zmaksymalizowanej mocy silnika (przy wysokim ciśnieniu wtrysku sięgającym nawet 1400 barów). Elektroniczny układ sterowania różnicuje czas wtrysku w zależności od obciążenia, aby zoptymalizować zużycie paliwa.  Układ sterowania silnikiem umożliwia także operatorowi programowanie prędkości obrotowej silnika i utrzymywanie jej na stałym poziomie w zróżnicowanych warunkach i przy zmiennym obciążeniu. W silnikach napędzających modele V/S/F zastosowano innowacyjny układ recyrkulacji spalin umożliwiający spełnienie wymagań normy emisji spalin Tier III.

Napęd

MOC POD KONTROLĄ.

Nadzwyczajna uniwersalność i sprawność to najważniejsze zalety przekładni zastosowanych w modelach Agroplus V/F/S. Przekładnie te zaprojektowano przy udziale zespołu konstruktorów SDF, dysponującego ogromnym doświadczeniem w konstruowaniu i stałym udoskonalaniu przekładni w ciągnikach do zastosowań specjalistycznych. Wersja podstawowa wyposażenia ze zsynchronizowanym rewersem dostępna jest w dwóch konfiguracjach: z niezwykle łatwą w eksploatacji przekładnią Over Speed dysponującą 30 biegami do jazdy do przodu i 15 do tyłu lub trzyzakresową przekładnią Over Speed z trzema półbiegami Powershift, superreduktorem i 45 przełożeniami do jazdy do przodu i do tyłu.

Funkcja OverSpeed umożliwia uzyskanie prędkości maksymalnej 40 km/h (niezależnie od rozmiaru zastosowanego ogumienia), przy zredukowanej prędkości obrotowej silnika co przekłada się na redukcję zużycia paliwa w transporcie.

WOM

SZEROKI WYBÓR PRĘDKOŚCI WOM.

Modele Agroplus V/F/S wyposażono w standardzie w WOM z wielotarczowym sprzęgłem w kąpieli olejowej. Wałek z tyłu ciągnika obraca się z prędkościami 540 / 540ECO / 1000 obr./min. WOM uruchamiany jest elektro-hydraulicznie za pomocą przycisku. Opcjonalnie ciągnik może być wyposażony w WOM zsynchronizowany - wałek obraca się wtedy z prędkością zsynchronizowaną z prędkością obrotową kół tylnych ciągnika.

WOM synchro uruchamiany jest za pomocą dźwigni umieszczonej po lewej stronie fotela operatora. Opcjonalnie ciągnik może być wyposażony w przedni podnośnik oraz przedni WOM o prędkości obrotowej 1000 obr./min. Przedni WOM pozwala na wykorzystanie ciągnika w pracach z maszynami montowanymi w kombinacjach przód-tył co zwiększa wydajnosć pracy i pozwala na uzyskanie dodatkowych oszczędności wynikających ze zredukowanej liczby przejazdów w sadzie.

Hydraulika i podnośnik

PRECYZJA I ŁATWOŚĆ STEROWANIA. 

Układ hydrauliczny standardowo wyposażono w pompę o wydajności 54 l/min (lub opcjonalnie dwie pompy o wydajności 33 i 25 l/min). Hydraulika oferowany w trzech konfiguracjach: trzy obwody regulatorem przepływu i sterowaniem mechanicznym; w podwójnym układzie czterodrożnym z dwoma rozdzielaczami mechanicznymi dla osprzętu montowanego centralnie; w wersji sześciodrożnej z dwoma rozdzielaczami elektrohydraulicznymi oraz jednym rozdzielaczem podwojonym z regulatorem przepływu sterowanym z poziomu joysticka na konsoli w kabinie ciągnika.

Układ reguluje przepływ oleju hydraulicznego, optymalizując użycie osprzętu zamontowanego centralnie lub z przodu, maksymalizując ich wydajność. Podnośnik tylny oferuje udźwig sięgający nawet 3000 kg, a opcjonalny podnośnik przedni dysponuje udźwigiem 1500 kg. Standardowe wyposażenie to podnośnik mechaniczny MHR. Opcjonalnie dostępny jest elektroniczny podnośnik tylny (EHR - Electronic Hitch Regulation), który zapewnia doskonała precyzję i niewiarygodną łatwość obsługi.

Hamulce

BEZPIECZEŃSTWO I ZWROTNOŚĆ.

Kompaktowa konstrukcja ciągnika, innowacyjne zawieszenie osi przedniej, niewielkie wymiary silnika składają się na doskonałą trakcję i wyjątkowo duży prześwit, skutecznie chroniący elementy osi przedniej przed uszkodzeniem w trakcie jazdy w trudnym terenie. Dla uzyskania maksymalnej przyczepności w najtrudniejszym terenie, modele Agroplus V/S/F wyposażono w wyjątkowy, skonstruowany specjalnie na ich potrzeby system automatycznego sterowania napędem na cztery koła, który automatycznie włącza i wyłącza napęd na obie osie.

Wszystkie wersje sadowniczych modeli Agroplus oferują zintegrowany układ hamulcowy wszystkich kół wyposażony w trwałe, mokre tarcze hamulcowe na wszystkich kołach, gwarantujące skuteczne zatrzymanie pojazdu w każdych warunkach. Maksymalny kąt skrętu osiągany przez płynnie i sprawnie pracujący układ kierowniczy jest różny dla każdego z modeli i wynosi 50° dla modelu F, 60° dla modeli V i S.

Kabina

KOMFORT OPERATORA, ERGONOMIA OBSŁUGI.

Modele Agroplus V/S/F oferowane są w wersji z komfortową kabiną. Duża szyba przednia i boczne gwarantują doskonała widoczność we wszystkich kierunkach. Całkowicie przeszklona kabina na czterech słupkach z szybą przednią pozbawioną centralnej poprzeczki oferuje optymalny podgląd na maszyny zaówno z tyłu jak i z przodu ciągnika. Komfortowe środowisko pracy dźwiękoszczelnej, hermetycznej kabiny dysponującej wydajnym układem klimatyzacji jest uzupełnione wysokim poziomem ergonomii, inteligentnym i intuicyjnym rozkładem oznaczonych kolorami i łatwych w identyfikacji przyrządów sterowaniczych. Operator ma do dyspozycji komfortowy fotel z dużym siedziskiem.

Dzięki nadciśnieniu we wnętrzu kabiny, ciągnik może pracować w sadach z opryskiwaczami. Do wnętrza kabiny nie przedostają się wtedy środki ochrony roślin. Kabinę wyposażono także w szereg reflektorów, które zapewniają pełne bezpieczeństwo prac w utrudnionych warunkach oświetleniowych. Szeroko otwierane drzwi ułatwiają zajęcie miejsca za kołem kierownicy.

Dane techniczne

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone