• 1deutz.jpg
  • 2kombajny.jpg
  • 3ladowarki.jpg
  • 4PRASY.jpg
Jestes tutaj: Strona główna Deutz-Fahr Ciągniki Agrotron TTV

Autoryzowany dealer:

Portale społecznościowe

Deutz-Fahr: Agrotron TTV

pobierznewAktualizacja modelu: Seria 6 | Seria 7

Opis

PEŁNA KONTROLA, WYDAJNOŚĆ, NIEZAWODNOŚĆ.

Wydajność podczas prac polowych, zwrotność w manewrach w obrębie zabudowań, szybkość podczas transportów takie są wymagania jakim powinien sprostać nowoczesny ciągnik. Ponadto powinien posiadać takie wyposażenie, by móc pracować w każdych warunkach i z każdym osprzętem. Na koniec, równie ważne jest by zapewniał optymalny komfort i wygodę pracy dla operatora. Agrotron TTV spełnia wszystkie te oczekiwania: bogate wyposażenie standardowe, zaawansowane rozwiązania technologiczne, wysoka jakość użytych materiałów i wysoki poziom komfortu, to idealna charakterystyka ciągnika, przeznaczonego dla nowoczesnych i odnoszących sukcesy gospodarstw. A to nie wszystko: nowy silnik Deutz Common Rail o 24 zaworach oraz bezstopniowa skrzynia biegów umożliwiają osiąganie, w prosty i precyzyjny sposób, potrzebnej prędkości, zapewniając przy tym pełną kontrolę nad ciągnikiem i uzyskiwanie maksymalnej wydajności w każdych warunkach pracy.

 agrotron

TRYBY PRACY DOSTOSOWANE DO KAŻDEGO ZADANIA.

Zalety

  • Wyjątkowa siła uciągu podczas transportów i prac polowych
  • Układ napędowy jest w stanie utrzymać ciągnik w miejscu niezależnie od nachylenia terenu, czy też ciężaru ładunku
  • Możliwość zaprogramowania każdej prędkości (od 0 do 50 km/h)
  • Maksymalny komfort pracy
  • Proste zarządzanie prędkością dzięki stałemu dopływowi informacji do operatora
  • Możliwość modyfikowania trybu pracy w zależności od wykonywanej operacji

Układ napędowy Agrotron TTV oferuje trzy różne tryby pracy, wybierane w zależności od rodzaju wykonywanej operacji. Wybór trybu następuje poprzez proste naciśnięcie przycisku.

Tryb automatyczny
Dla różnych typów prac w polu (np. orka, bronowanie) i podczas transportów, preferowany jest tryb automatyczny. Wykorzystując pedał gazu w szybki sposób osiąga się, wcześniej zaprogramowaną prędkość pracy. W tym momencie system utrzymuje prędkość pracy na stałym poziomie, automatycznie zmieniając obroty silnika w zależności od obciążenia. W przypadku transportu ciężkich ładunków, na przykład, po fazie ruszenia przy wysokich obrotach, następuje automatyczne zmniejszenie obrotów: utrzymując w ten sposób wybraną prędkość jazdy, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa.

Tryb WOM
Jednocześnie z uruchomieniem WOM-u, aktywuje się tryb, w którym obroty WOM/silnika są wybierane/ustawiane przez gaz ręczny. Niezależnie od prędkości jazdy, która może być bezstopniowo zmieniana przez operatora poprzez pedał gazu, obroty WOM-u pozostają stałe przez cały czas wykonywania danej operacji: idealne rozwiązanie podczas prac z wszystkimi maszynami napędzanymi przez WOM.

Tryb manualny
Kiedy obroty silnika są stałe, jest to tryb najczęściej używany. Wykorzystując pedał gazu (aby zmienić obroty silnika) i PowerComV (aby zmienić prędkość przyśpieszenia) Agrotron TTV zachowuje się jak ciągnik wyposażony w skrzynie Powershift z nieskończoną ilością przełożeń. Utrzymując wciśnięty joystick, zmiana prędkości jest ciągła; z kolei wykonując krótkie ruchy dźwignią, prędkość zmienia się skokami o 0,1 km/h dla prędkości poniżej 15 km/h, i o 1 km/h dla większej prędkości.

Funkcja Stop & Drive
Przy pracującym silniku i załączonym trybie ?Automatic? lub ?WOM?, aktywna jest również funkcja ?Active stop? (aktywny stop): bez konieczności zaciągania hamulca ręcznego, przy minimalnych obrotach silnika, niezależnie od stopnia nachylenia terenu i obciążenia ładunkiem, układ napędowy ciągnika utrzymuje pozycję stop.

 

SILNIKI DEUTZ

DOSKONAŁE POŁĄCZENIE OSIĄGÓW, NISKIEJ EMISJI SPALIN I ZUŻYCIA PALIWA.

Zalety

  • Nowe silniki Deutz Common Rail EURO III, 6 cylindrów, 24 zawory, Turbo intercooler, elektroniczna regulacja i system recyrkulacji spalin
  • Innowacyjny system DPC (Deutz Power Control) steruje wydatkiem mocy w zależności od zapotrzebowania
  • System wtryskowy DCR (Deutz Common Rail) o ciśnieniu 1600 bar i dwóch zasilających pompach
  • System recyrkulacji spalin optymalizuje zużycie paliwa i emisję spalin
  • Filtr powietrza z wyrzutnikiem pyłów: maksymalna wydajność i żywotność
  • Kompatybilny z Biodiesel 100%

Mocne, oszczędne i niezawodne

Deutz Common Rail (DCR), AGRex system recyrkulacji spalin, turbo kompresor z intercooler, elektroniczna regulacja wtrysku, podwójne chłodzenie ciecz/olej i chłodnica paliwa dla zwiększenia wydajności spalania; to tylko niektóre charakterystyki nowych silników DEUTZ Euro III serii 2012, w które wyposażone są modele Agrotron TTV.

Przeznaczone do rolnictwa
Dzięki zastosowaniu nowoczesnego systemu wtrysków o wysokich ciśnieniu Common-Rail z dwoma pompami wtryskowymi, smarowanymi i umieszczonymi w monobloku, i nowym komorom spalania w tłokach, silnik osiąga wysoką i stałą moc, również podczas ciężkich prac. Common Rail umożliwia uzyskanie maksymalnego ciśnienia wtrysku do 1600 bar, niezależnie od ilości obrotów silnika, zapewniając, razem z elektroniczną regulacją silnika, wyjątkowy wzrost zakresu mocy, aż do niskich obrotów. Rezultat: mniejszy hałas, tak przy minimalnych, jak i nominalnych obrotach, wyższy moment startowy, mniejsze wibracje i zużycie paliwa.

 

24 zawory umożliwiają uzyskanie pełnego wypełnienia cylindrów i optymalnej mieszanki powietrze-paliwo. Ponadto konstrukcja głowicy pozwala na centralne i boczne ustawienie wtrysków i w konsekwencji wprowadzenie paliwa do części centralnej tłoka, gdzie normalnie dochodzi do zapłonu, tym samym zwiększając uzyskiwaną moc i jednocześnie redukując emisję spalin. Na koniec, system recyrkulacji spalin ?EGR? pozwala kontrolować dozowanie spalin, które częściowo zostają ponownie wprowadzone do komory spalania. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe ponowne wykorzystanie spalin i tym samym zredukowanie emisji tlenków azotu (NOx).

 

PRZEKŁADNIA

CIĄGŁA DOSKONAŁOŚĆ.

 

Zalety

  • Łatwość obsługi
  • Wysokie osiągi we wszystkich czterech zakresach pracy
  • Niezawodność i trwałość
  • Maksymalna wydajność, dzięki zwiększeniu wartości ?pracy? mechanicznej układu napędowego
  • Zwiększona żywotność dzięki wielotarczowemu sprzęgłu w kąpieli olejowej o niskiej absorpcji mocy

 

WOM

MOCNE STRONY.

 

Zalety

  • WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe
  • Rozruch modulowany, dzięki hydraulicznemu sprzęgłu
  • WOM ECO ? przy zredukowanych obrotach silnika dla zmniejszenia zużycia paliwa
  • Wymienne końcówki

Agrotron TTV jest wyposażony, już w wersji podstawowej, w WOM tylny o czterech prędkościach (540/540E; 1000/1000E obr./min.), co umożliwia wykonywanie pracy ze wszystkimi typami osprzętów. WOM wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, o modulowanym sterowaniu elektro-hydraulicznym, aby zapewnić maksymalną niezawodność, również podczas pracy z osprzętem wymagającym wysokiego momentu obrotowego. Ponadto posiada wystarczająco duże wymiary by absorbować bez problemu i z maksymalną skutecznością, skoki obciążenia osprzętem bardziej wymagającym. Elektro-hydrauliczne sterowniki WOM znajdują się na konsoli z prawej strony operatora oraz na zewnątrz, na obu błotnikach tylnych.

Poza sterowaniem manualnym, możliwe jest również wykorzystanie sterowania automatycznego, które załącza i rozłącza WOM, w zależności od wysokości ramion podnośnika. WOM o ekonomicznych obrotach (540 ECO /1000 ECO osiągane przy zredukowanych obrotach silnika) umożliwia pracę ze wszystkimi osprzętami napędzanymi przez WOM, które wymagają średnio-niskiej mocy, czyli większości typów osprzętów. Osiąga się w ten sposób dobrą wydajność, zużywając mniej paliwa, wytwarzając mniej hałasu i mniejsze obciążenie.

 

Zalety

  • WOM tylny o 4 prędkościach, wyposażenie standardowe
  • Rozruch modulowany, dzięki hydraulicznemu sprzęgłu
  • WOM ECO ? przy zredukowanych obrotach silnika dla zmniejszenia zużycia paliwa
  • Wymienne końcówki

Agrotron TTV jest wyposażony, już w wersji podstawowej, w WOM tylny o czterech prędkościach (540/540E; 1000/1000E obr./min.), co umożliwia wykonywanie pracy ze wszystkimi typami osprzętów. WOM wyposażony jest w wielotarczowe sprzęgło w kąpieli olejowej, o modulowanym sterowaniu elektro-hydraulicznym, aby zapewnić maksymalną niezawodność, również podczas pracy z osprzętem wymagającym wysokiego momentu obrotowego. Ponadto posiada wystarczająco duże wymiary by absorbować bez problemu i z maksymalną skutecznością, skoki obciążenia osprzętem bardziej wymagającym. Elektro-hydrauliczne sterowniki WOM znajdują się na konsoli z prawej strony operatora oraz na zewnątrz, na obu błotnikach tylnych.

Poza sterowaniem manualnym, możliwe jest również wykorzystanie sterowania automatycznego, które załącza i rozłącza WOM, w zależności od wysokości ramion podnośnika. WOM o ekonomicznych obrotach (540 ECO /1000 ECO osiągane przy zredukowanych obrotach silnika) umożliwia pracę ze wszystkimi osprzętami napędzanymi przez WOM, które wymagają średnio-niskiej mocy, czyli większości typów osprzętów. Osiąga się w ten sposób dobrą wydajność, zużywając mniej paliwa, wytwarzając mniej hałasu i mniejsze obciążenie.

 

HYDRAULIKA I PODNOŚNIK

HYDRAULICZNA MOC DLA KAŻDEGO OSPRZĘTU.

 

Zalety

  • Duża siła podnoszenia
  • Elektroniczny podnośnik ? szybka i precyzyjna reakcja na zmiany obciążenia
  • Rozdzielacze sterowane elektro-hydraulicznie
  • Regulacja poślizgu bezpośrednio z konsoli sterowników
  • Bezpieczeństwa podczas transportu z podwieszonymi osprzętami

Seryjny system Load-Sensing
Agrotron TTV jest standardowo wyposażony w układ hydrauliczny z regulacją ciśnienia i przepływu (Load-Sensing) o wydajności do 120 l/min. Ciśnienie w układzie wynosi 200 barów. System pracuje z pompą o zmiennej wydajności z tłokami osiowymi, sterowaną za pośrednictwem odbiorników mocy hydraulicznej. Gdy osprzęt pobiera olej, spada ciśnienie w układzie. Wtedy pompa o zmiennej wydajności automatycznie tłoczy olej, aby utrzymać ciśnienie niezbędne dla funkcjonowania osprzętu. Osprzęt o największym zapotrzebowaniu mocy narzuca wartość aktualnie wymaganego ciśnienia w układzie.

Duży udźwig
Potężne siłowniki podnośnika umożliwiają osiąganie udźwigu sięgającego do 9200 kg. Szybkie, pewne i bezpieczne zaczepianie i odłączanie osprzętu umożliwiają dodatkowe przyciski do sterowania podnośnikiem, umieszczone na tylnym błotniku.

Elektroniczna regulacja
Wszystkie ciągniki Agrotron TTV są wyposażone w elektroniczną regulację podnośnika (EHR). Jej funkcje i czujniki są przez cały czas kontrolowane przez zintegrowany system diagnostyczny. Po włączeniu podnośnika system automatycznie przeprowadza autokontrolę za pomocą zintegrowanego programu diagnostycznego. System EHR można włączyć na konsoli sterowniczej. System automatycznie nadzoruje następujące funkcje: kontrola siły i położenia, obsługa mieszana, kontrola płynności, szybkie podnoszenie, regulacja poślizgu (przy wyposażeniu w czujnik radarowy), amortyzacja drgań, blokada transportowa, aktywacja regulacji z zewnątrz, ograniczenie wysokości podnoszenia, regulacja szybkości opuszczania. Funkcję uruchamiania podnośnika tylnego zintegrowano w dźwigni PowerComV.

 

Sterowanie zewnętrzne
Narzędzia zaczepione na trzypunktowym układzie zawieszenia lub wymagające pracy na określonej wysokości lub głębokości mogą być sterowane z zewnątrz poprzez przyciski umieszczone na tylnych błotnikach.

Dobra amortyzacja
Podczas szybkiej jazdy po drodze zawieszone narzędzia mogą podlegać wahaniom, które z kolei mogą negatywnie wpływać na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Jeżeli amortyzacja drgań jest aktywna (automatycznie od 8 km/h), wibracje są rejestrowane elektronicznie przez czujniki siłowników i amortyzowane przez precyzyjne i szybkie oddziaływanie na podnośnik.

Power-Beyond
Wyjście hydrauliki Power-Beyond w układzie Load Sensing umożliwia dostarczanie wewnętrznym obiegiem oleju bezpośrednio z pompy do osprzętu, bez konieczności przepływu oleju przez dystrybutory ciągnika, a więc bez niepotrzebnych strat mocy hydraulicznej i bez zbytecznego ogrzewania się oleju.

 

KABINA

PEŁNA WIDOCZNOŚĆ W KAŻDYCH WARUNKACH.

 

Zalety

  • Kabina o widoczności 320°
  • 12 przednich i tylnych świateł pracy dla odpowiedniego oświetlenia strefy pracy
  • Optymalne położenie rury wylotowej i przewodu dolotowego powietrza na przednich słupkach kabiny
  • Doskonała szczelność kabiny wyposażonej w dwa filtry powietrza (możliwość zastosowania filtrów węglowych)
  • Dach wysokiej widoczności idealny dla prac z ładowaczem czołowym
  • Tylna szyba z otworem umożliwiającym przeprowadzenie kabli

Bezpieczne wsiadanie i wysiadanie
Wejściowe schodki o ocynkowanych i antypoślizgowych stopniach, szerokie drzwi wejściowe i wygodna poręcz umożliwiają wygodne i bezpieczne wejście i wyjścia z kabiny.

Oświetlenie
Kabina i strefa wejścia są oświetlane automatycznie z chwilą otwarcia drzwi. Ponadto 12 świateł pracy oświetla do 500 m? wielkości terenu wokół ciągnika, co gwarantuje doskonałą widoczność podczas prac nocnych.

Wyciszenia
Konstrukcja silników, już sama z siebie cicha oraz przeniesienie poza kabinę komponentów, które generują lub przenoszą hałas, umożliwiło osiągnięcie niskich poziomów emisji hałasu w modelu Agrotron TTV. Dodatkowo dla zwiększenia wyciszenia pomiędzy przedziałem silnika i kabiną umieszczono osłonę z materiału dźwiękoszczelnego.

Fotel pasażera
Fotel pasażera ze składanym siedziskiem jest doskonale zintegrowany z modułem kabiny i nie wpływa na zmniejszenie wielkości jej wejścia. Poza zapewnieniem wygody dla pasażera, fotel ten spełnia również rolę miejsca przechowywania dokumentów, dla tego celu w oparciu fotela stworzono poręczną kieszeń.

 

OBSŁUG

WSZYSTKO POD KONTROLĄ.

 

Zalety

  • Doskonale ergonomiczne miejsce pracy
  • Wszystkie sterowniki oznaczone kolorami identyfikującymi określone funkcje
  • Intuicyjne zarządzanie sterownikami, dzięki odpowiedniej symbolice
  • Prosta obsługa

Kto chce pracować w sposób wygodny i wydajny, potrzebuje swobody ruchu oraz przejrzystego rozmieszczenia elementów obsługi. Sterowniki modelu Agrotron TTV nie stanowią żadnej tajemnicy. Operator szybko orientuje się w obsłudze ciągnika i nie musi przechodzić szczególnego szkolenia. Wszystkie dźwignie i przełączniki mają różne kształty i kolory, zostały rozmieszczone z zachowaniem logicznego i jasno zrozumiałego podziału oraz zgrupowane w zależności od funkcji i częstotliwości używania na konsoli sterowania, znajdującej się po prawej stronie operatora. Przejrzysta deska rozdzielcza znajduje się w bezpośrednim polu widzenia obsługującego. To wszystko tworzy optymalnie zorganizowane stanowisko pracy, zapewniające bezpieczną obsługę bez ryzyka popełnienia błędu oraz podnoszące tym samym wydajność pracy operatora. Infocenter
Prosta i logiczna struktura, dokładna informacja: monitor wykonawczy Infocenter, czyli wszystkie niezbędne informacje dla pełnej kontroli funkcji i wydajności ciągnika. Wskaźniki dzielą są na analogowe i cyfrowe ze specjalnym monitorem, na którym ukazują się informacje o koniecznej konserwacji, awariach oraz zaprogramowanych sekwencjach operacji. Wskaźniki funkcyjne, np. obroty WOM i prędkość jazdy, są przedstawiane cyfrowo; komunikaty dotyczące konserwacji i awarii są przedstawiane cyfrowo, jak i w formie tekstowej. Wszystkie wskaźniki chroni przeciwodblaskowa i antystatyczna szyba, co w każdej chwili gwarantuje optymalną czytelność wskaźników bez względu na panujące zewnętrzne warunki. Lampki kontrolne są połączone z dźwiękowym sygnałem ostrzegawczym. Informacje dotyczące przekładni są wyświetlane w czytelny sposób na monitorze umieszczonym na prawym słupku kabiny, na wysokości wzroku operatora.

Optymalna klimatyzacja
Dwie wysokowydajne, czterostopniowe dmuchawy do ogrzewania i wentylacji kabiny Agrotron TTV posiadają wydajność tłoczenia 580 m?/h powietrza, co gwarantuje szybkie osiągnięcie przyjemnych i niezmiennych warunków pracy. Świeże powietrze jest zasysane poprzez wloty powietrza wyposażone w filtry umieszczone na prawym i lewym słupku kabiny. Izolowane przewody powietrza o zredukowanej długości dokładnie rozprowadzają powietrze poprzez 14 regulowanych dysz nawiewowych. Agrotron TTV jest wyposażony w ekologiczną, kompaktową instalację klimatyzacyjną, która gwarantuje szybką zmianę temperatury, wymianę chłodnego powietrza na recyrkulacyjne oraz zapobiega parowaniu szyb dzięki osuszeniu powietrza. Małe nadciśnienie w kabinie uniemożliwia ponadto infiltrację pyłu lub szkodliwych substancji z zewnątrz. Przyciemniane szyby i rolety przeciwsłoneczne na szybie przedniej i tylnej chronią operatora przed nadmiernym natężeniem promieni słonecznych. Klimatyzacja chłodzi również schowek na napoje.

 

http://www.lamborghini-tractors.com/ebusiness/1374.jpeg

Wszystkie informacje o produktach, w tym dane techniczne, mają charakter orientacyjny i przygotowane są w oparciu o materiały dostarczone przez ich producentów. Producenci, dbając o stały rozwój produktów zastrzegają sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji bez uprzedniego powiadomienia.

Strona funkcjonuje w oparciu o pliki cookies. Wiecej na ten temat znajdziesz tutaj: Polityka plikow cookies.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.