Nasz sprzęt - Twój sukces

Najwyższe bezpieczeństwo przy pracy

Model R6 T4i wyznacza w swoim segmencie mocy całkowicie nowy standard. Kompletnie wyposażony ciągnik z łatwością wykonuje różnorodne prace: od orki i siewu przez prace na terenach zielonych aż po zbiory i transport drogowy oraz ogólne prace gospodarskie. Dostępny w wersjach z silnikami czterocylindrowymi o nadzwyczajnej wszechstronności lub sześciocylindrowymi odznaczającymi się najlepszą w swojej klasie wydajnością.

 

View the embedded image gallery online at:
http://www.agro-plus.com.pl/lamborghini/r6-t4i#sigFreeIde1a9998b71

Design

Każdy detal zaprojektowano z myślą o maksymalnej łatwości obsługi ciągnika. Ergonomiczne przyrządy sterownicze zapewniają dużą łatwość prac, a wysokiej jakości materiały dodają ciągnikowi elegancji.

Silnik

Cztero i sześciocylindrowe silniki Deutz z układem Common Rail łączą imponujące osiągi z niskim zużyciem paliwa, dzięki układowi wtryskowemu pracującemu pod ciśnieniem sięgającym 1600 barów. Elektroniczny układ sterowania pracą silnika pozwala na osiąganie wysokiego momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Układ oczyszczania spalin SCR. Cztery zawory na cylinder efektywnie wypełniają komorę spalania i pomagają w tworzeniu mieszanki paliwowo-powietrznej o optymalnym składzie.

Przekładnia

Czterozakresowa przekładnia Powershift z zaworami proporcjonalnymi Senseshift umożliwia płynne przechodzenie pomiędzy zakresami Powershift na każdym biegu. Wielotarczowe sprzęgła mokre gwarantują maksymalną niezawodność przekładni. Rewers hydrauliczny z możliwością regulowania szybkości zmiany kierunku jazdy oraz superreduktor umożliwiają uzyskiwanie odpowiednio niskich prędkości we wszystkich wymagających tego zastosowaniach. Pracujący z czterema prędkościami WOM dostępny z funkcją AutoWOM. Układ ASM automatycznie zarządza napędem na obie osie i blokadami mechanizmów różnicowych. Opcjonalny, zintegrowany układ hamulcowy współpracuje z amortyzacją osi przedniej.

Układ hydrauliczny

Układ hydrauliczny zasila otwarty układ Load Sensing (z pompą o wydajności 83 l/min) lub układ zamknięty z pompą o zmiennej wydajności do 120 l/min. Do sterowania rozdzielaczami ośmiodrożnymi służy joystick z szeregiem funkcji.Elektroniczny podnośnik z radarem kontroluje poślizg kół ciągnika. Ciągnik oferuje udźwig 9200 kg, a podnośnik przedni dostępny jest jako wyposażenie opcjonalne.

Kabina

Zintegrowany układ amortyzacji absorbuje wibracje przenoszone z gruntu i izoluje strefę pracy operatora.Duże okna kabiny oraz szyberdach z osłoną przeciwsłoneczną gwarantują doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Słupki kabiny są niezwykle cienkie, rurę wydechową umieszczono za słupkiem kabiny tak, żeby nie ograniczała widoczności z wnętrza.Układ klimatyzacji i wentylacji utrzymuje stałą temperaturę we wnętrzu przy użyciu piętnastu regulowanych nawiewów.

Technologia

DCR

Wysokociśnieniowy układ wtryskowy Common Rail w silnikach marki Deutz z dwoma smarowanymi olejem silnikowym pompami paliwowymi umiesczonymi w bloku silnika oraz innowacyjną konstrukcją komory spalania. Układ umożliwia generowanie wysokiej mocy i momentu obrotowego w szerokim zakresie prędkości obrotowej silnika oraz redukcję ilości zużywanego paliwa i zmniejszenie ilości zanieczyszczeń w spalinach.

UKŁAD ELEKTRONICZNEGO STEROWANIA SILNIKA

System korzystający z szeregu czujników do monitorowania parametrów pracy silnika i optymalizujący jego działanie poprzez odpowiednią do warunków ich regulację. Ukłąd elektronicznego sterowania oferuje także możliwość zappamiętywania i wywoływania za pomocą przycisku prędkości obrotowej silnika.

ASM

System automatycznego sterowania napędem na cztery koła oraz blokadą mechanizmów różnicowych. Po uruchomieniu ASM za pomocą przycisku, ciągnik prrzejmuje sterowanie napędem i blokadą. Uruchamia i wyłącza obydwie funkcje w zależności od prędkości jazdy, kata skrętu kół przednich oraz od tego czy pedał hamulca jest wciśnięty czy nie.

SDS - PAMIĘĆ SEKWENCJI OPERACJI

Funkcja SDS umożliwia zapisywanie i wywoływanie sekwencji operacji jakie ciągnik będzie wykonywał automatycznie. Operator może napisać program, umieścić w nim szereg funkcji ciągnika (np. wybór kierunku jazdy, jazda z określoną prędkością, sterowanie podnośnikiem, WOM, hydrauliką, Agrosky, napedem na cztery koła, blokadą mech.różnicowych itd). Funkcje połączone ze sobą w program będą następnie odtwarzane automatycznie. Funkcje można zmieniać przyciskiem lub joystickiem (zależnie od modelu, iMonitor udostępnia także możliwość zmiany kolejnych funkcji w programie po okreslonym czasie lub dystansie.

REWERS POWERSHUTTLE I SPRZĘGŁA SENSE CLUTCH

Rewers elektrohydrauliczny Powershuttle umożliwia zmianę kierunku jazdy ciągnika pod obciążniem - w trakcie jazdy, przy prędkościach poniżej 15 km/h. Rewers wyposażono w dwa wielotarczowe sprzęgła mokre - po jednym dla kazdego kierunku. Dodatkowo na dźwigni rewersu umieszczono pokrętło regulacji czułości rewersu, działające w 5 ustawieniach: od +2 do -2, ktrórym operator może zmieniać to jak ciągnik reaguje w trakcie zmiany kierunku jazdy. Razem z rewersem Powershuttle, ciągnik wyposażony jest w funkcję Stop&Go, pozwalającą na zatrzymanie ciagnika bez konieczności wciskania pedału sprzęgła w podłodze.

UKŁAD HAMULCOWY NA CZTERY KOŁA

Układ hamulcowy ciągnika z hamulcami w postaci tarcz w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Układ oferuje dużą skuteczność działania, niezawodność, pełne bezpieczeństwo w kazdych warunkach.

CZTEROSTOPNIOWA PRZEKŁADNIA POWERSHIFT

Przekładnia została zaprojektowana pod kątem uzyskania maksymalnej efektywności przełożenia we wszelkich możliwych sytuacjach. Dla każdego przełożenia mechanicznego dostępne są cztery przełożenia przekładni Powershift, co umożliwia operatorowi zmianę prędkości jazdy bez przerywania przekazywania momentu obrotowego.

SCR - SELECTIVE CATALYTIC REDUCTION

Wysoce skuteczny ukłąd oczyszczania spalin z selektywną redukcją katalityczną szkodliwych związków w nich zawartych. Składniki spalin zostają rozbite na azot (głowny składnik powietrza atmosferycznego) i parę wodną. Po jednej ze stron ciągnika umieszczony jest dodatkowy zbiornik w kolorze niebieskim na płyn AdBlue czyli wodny roztwór mocznika, potrzebny do działania systemu SCR.

Dane techniczne

  150.4 160.4 150 160 180 190
Moc maksymalna (KM/kW) 149/110 166/122 149/110 161/122 175/129 193/142
Moc homologowana (2000/25/EC) przy znamionowej prędkości obrotowej (KM/kW) 139/103 153/113 141/104 163/120 174/128 193/142
Moment maksymalny (Nm) 605 672 605 672 740 820
Liczba cylindrów / pojemność (il./cm³) 4/4038 4/4038 6/6057 6/6057 6/6057 6/6057
Udźwig podnośnika (kg) 9240 9240 9240 9240 9240 9240
  • 1

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone