Nasz sprzęt - Twój sukces

WIELOFUNKCYJNE PRZYCZEPY ROTOROWE

FARO 5010 i FARO 4010 COMBILINE to nowe modele PÖTTINGER ze średniego segmentu przyczep do pracy z ciagnikami mocy od 90 do 150 KM. 31-nożowa belka  i mocniejszy napęd rotoru zapewniajacy większą przepustowość sprawiają, ze nowe FARO jest przyczepą o duzej wydajności. FARO 4010 COMBILINE może być również wykorzystane jako przyczepa objętościowa.

Rotomatic Plus

Rotor ma za zadanie szybko i sprawnie ciąć i zagęszczać. ROTOMATIC PLUS jest sercem przyczepy FARO. Rotor ma średnicę 750 mm Durchmesser i składa się z siedniu rzędów zębów. Spirlane uporządkowanie zębów zapewnia płyny i rówomierny załadunek bez szczytowych momentów skrętu. Hartowane zęby sa wykonane z drobnoziarnistej stali borowej Hardox 500 o grubości 7 mm.

Do 17% większa przepustowość
  • Napęd przez jednostronny szerokokątny wałek przegubowy.
  • Sprzęgło zapadkowe chroni zespół napędu.
  • Wysokie zabezpieczenie momentu skrętu 1600 Nm.
  • Wydajna praca także przy współpracy z ciągnikami mocy od 90 do 150 KM.
  • Jednorzędowy 1 1/2 calowy wydajny łańcych do rotora.
  • Automatyczny napinacz łańcucha
  • Automatyczne smarowanie łańcucha rotoru i podbieracza.

Nabudowa / klapa zagęszczająca

Mocna i lekka nabudowa

Mocna nabudowa składa się ze stręconej ramy z gęsto rozstawionymi wspornikami ścian o lekkiej konstrukcji. Automatyka załadunku dysponuje dwoma puktami pomiarowymi. Zagęszczenie jest regulowane przy pomocy sprężyn i może być optymalnie dopasowane do wydajności ciagnika.

Jedna klapa, dwie funkcje

FARO 4010 COMBILINE

Nowa ściana przednia może być na życzenie wyposażona w klapę dwufunkcyjną. Przezbrojenie przyczepy z trybu pracy jako przyczepa silosowa do trybu jako przyczepa objętościowa jest szybkie i odbywa się z kabiny ciągnika. Wsporniki są zamknięte a na zaokrąglonch błotnikach nie utrzymuje się sieczka.

Podwozie z resorowaniem parabolicznym

Wahacz wyrównujący zapewnia równe obciążenie kół przy hamowaniu. Jednoczesnie perfekcyjnie amortyzuje na pryźmie i gwarantuje spokojną jazdę po polu i drodze. Duży odstęp sprężyn z przodu 1100 mm.

Opcje podwozi

  • Osie BPW 16 t obciężenia, 410 x 120 mm okładziny hamulcowe dla bezpiecznego hamowania przy dużych prędkościach transportowych.
  • Wytrzymałe drązki wzdłużne przejmują siły hamowania i prowadzenie osi.
  • Oś skrętna chroniąca darń równiez przy dużym tonazu.
  • Różne warianty ogumienia.

Opuszczona podłoga rusztowa

Podłoga rusztowa została z przodu obniżona o 150 mm, co dało możliwość zamontowania ogumienia 710/45 R 22,5. Mocne ogniwa łańcucha gwaranują szybki wyładunek. Masa zielona została przesunięta w tył, co umożliwia równomierny, perfekcyjny rozładunek. Jako wyposażenie dodatkowe 2-suwowy silnik umożiwiajacy rozładunek z prędkością 18 m/sek..

Dane techniczne

 FARO 4010 L COMBILINEFARO 4010 D COMBILINE
Długość 8400 mm 8880 mm
Szerokość 2510 mm 2510 mm
Wysokość 3350 mm 3350 mm
Wysokość z linkami dachowymi + 325 mm  + 325 mm 
Liczba łańcuchów podłogi rusztowej 4 szt 4 szt
Napęd podłogi rusztowej (seryjny) 1-stopniowe  1-stopniowe 
Napęd podłogi rusztowej (na życzenie) 2-stopniowe  2-stopniowe 
Powierzchnia załadunku 5.680 x 2.100 mm 5.680 x 2.100 mm
Pojemność załadowcza przy średnim sprasowaniu 40 m³ 40 m³
Pojemność załadowcza (DIN 11741) 23 m³ 22 m³
Pojemność załadunku z linkami dachowymi 22,5" - -
Pojemność załadunku z linkami dachowymi 26,5" - -
Maks. liczba noży 31 szt 31 szt
Teoretyczna długość cięcia 45 mm 45 mm
Szerokość podbieracza 1850 mm 1850 mm
Szerokość śladu 1950 mm 1950 mm
Ciężar w przypadku wyposażenia standardowego 6350 kg 6850 kg
Podwozie Oś tandemowa  Oś tandemowa 
Dopuszczalna masa całkowita (seryjna) 15000 kg 15000 kg
Dopuszczalna masa całkowita, maks. 18000 kg 18000 kg

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone