Nasz sprzęt - Twój sukces

Innowacyjna strategia działania wdrażana przez markę DEUTZ-FAHR od 2016 roku wkracza w kolejny etap. Zaraz po zakończeniu prac dotyczących modernizacji ciągników średniej i wyższej klasy mocy - Serii 6 i 7, konstruktorzy z niemieckiego Lauingen zajęli się kompaktowymi modelami Serii 5 i 5G.

Nowa Seria 5 (trzy modele z silnikami o mocy od 110 do 126KM) przeznaczona jest dla rolników, producentów, hodowców bydła mlecznego i przedsiębiorstw – dla tych wszystkich, którzy oprócz wszechstronności, oczekują od ciągnika wysokich standardów w zakresie komfortu. Nowa Seria 5 reprezentuje te cechy w klasie ciągników kompaktowych. Marka prezentuje także bardziej kompaktową Serię 5G (7 modeli z silnikami o mocach od 75 do 116KM). Wszechstronność to główna zaleta tych maszyn. Nowa Seria 5G oferuje jeszcze więcej możliwości. Dzięki szerokiej gamie modeli i niezliczonym opcjom wyposażenia, możliwe jest precyzyjne dopasowanie kompletacji wyposażenia do profilu prowadzonej działalności i bieżącej sytuacji ekonomicznej.

Nowości: we wszystkich modelach Serii 5 (także jako opcja w dwóch największych modelach Serii 5G) kabiny montowane są na nowych, hydraulicznych Silent Blockach, które pozwoliły na 40% redukcję poziomu wibracji i hałasu we wnętrzu. Osiem reflektorów roboczych w dachu kabiny i na słupkach oraz dwa w masce silnika zapewniają doskonałą widoczność, także w trakcie prac w trudnych warunkach atmosferycznych. W Serii 5 zamontowano dodatkowe światła LED w masce silnika. Komfortową kabinę wyposażono w zmodernizowane dźwignie sterowania obwodami układu hydraulicznego. Ciągnik oferuje teraz dwie pamięci prędkości obrotowej silnika. Unikalną cechą Serii 5 jest także brak mechanicznego połączenia dźwigni zmiany biegów ze skrzynią. Zastosowanie linek Bowdena i przycisku do sterowania sprzęgła sprawia, że zmiana biegu jest bardzo komfortowa. We wszystkich modelach można wybierać spośród trzech wersji dachu: dach standardowy ze strukturą zabezpieczającą FOPS, dach ze szklanym szyberdachem bez FOPS lub dach z szyberdachem z poliwęglanu ze strukturą FOPS (dla zagwarantowania doskonałej widoczności i najwyższego bezpieczeństwa podczas prac z ładowaczem czołowym).

We wszystkich modelach moc silnika została zwiększona w stosunku do poprzedniej generacji o 5%, a zużycie paliwa i poziom emisji szkodliwych związków spalin został wyraźnie obniżony. Silniki spełniają wymogi normy emisji spalin Tier 4 Final / Euro 4. Dotyczy to zarówno kompaktowego 4-cylindrowego silnika Deutz o pojemności 3,6 litra z katalizatorem DOC i technologią SCR w Serii 5, jak i 3- lub 4-cylindrowego silnika FARMotion w Serii 5G z technologią SCR. We wszystkich modelach układ dolotowy korzysta z wysoko-wydajnego filtra powietrza Powercore i układ chłodzenia z wentylatorem Visco (opcja).

Kompaktowe modele ciągników DEUTZ-FAHR oferują duży wybór układów napędowych. Seria 5 dostępna jest z przekładnią 5-biegową z rewersem elektrohydraulicznym z maksymalnie czterema zakresami i dwoma lub trzema półbiegami Powershift (od 20+20 do 60+60 przełożeń). W Serii 5G wybierać można spośród następujących opcji: cztery lub pięć biegów głównych, rewers mechaniczny lub elektrohydrauliczny, maksymalnie cztery zakresy oraz dwa lub trzy półbiegi Powershift (od 8+8 do 60+60 przełożeń). W zależności od wersji przekładni w Serii 5G i we wszystkich modelach Serii 5, prędkość maksymalna wynosi 40 km/h ECO przy zredukowanych obrotach silnika. Dostępny jest także rewers Powershuttle do zmiany kierunku pod obciążeniem do 13 km/h, funkcja Stop&Go do zatrzymywania i ruszania bez użycia pedału sprzęgła. Maksymalna stabilność, optymalny rozkład masy, duża siła uciągu to cechy wszystkich modeli Serii 5 i 5G. Opcjonalnie ciągniki można doposażyć w obciążniki kół tylnych.

Dużą zwrotność, komfort jazdy i siłę uciągu zapewnia nowa koncepcja przedniej osi Serii 5 i 5G. Kompaktowa pokrywa silnika umożliwia uzyskanie bardzo dużego kąta skrętu kół (w Serii 5 wynosi on 55° / w Serii 5G: 50°). Układ kierowniczy SDD, pozwalający na zredukowanie o połowę liczby obrotów kołem kierownicy, jest dostępny we wszystkich modelach. Podobnie jak i hamulce tarczowe w kąpieli olejowej na wszystkich czterech kołach. Hamulce nie wymagają załączania napędu przedniego mostu w trakcie hamowania. Oferta obejmuje zarówno hamulec postojowy mechaniczny jak i hydrauliczny. Seryjnie wszystkie modele wyposażone są w elektrohydrauliczne załączanie napędu na cztery koła i 100% blokady mechanizmu różnicowego. Nowa Seria 5 została wyposażona w amortyzację przedniej osi, która oferuje maksymalne bezpieczeństwo i komfort jazdy we wszystkich warunkach terenowych.

Ciągniki wyposażono także w mocne podnośniki. Układy hydrauliczne oferowane są w trzech wersjach: z pompą 55 l/min / 60 l/min ECO oraz 90 l/min. Dzięki wykorzystaniu nowych rozdzielaczy o zwiększonej przepustowości, układy z podwójną pompą zapewniają dużą wydajności i maksymalny przepływ oleju. Wyposażenie ciągnika może obejmować maksymalnie 4 obwody hydrauliki. Nowa Seria 5 i 5G oferuje znacznie więcej w porównaniu do ciągników kompaktowych dzięki wyposażeniu w cztery prędkości WOM (540 / 540ECO / 1000 / 1000ECO). W zależności od modelu, udźwig podnośnika może wynosić nawet 5400 kg. Udźwig podnośnika przedniego wynosi 2100 kg.

Rewers elektrohydrauliczny Powershuttle, funkcja Stop&Go układ kierowniczy SDD, hamulce tarczowe, duża siła uciągu, obciążniki na tylnych kołach, doskonała widoczność i ergonomicznie umieszczony joystick sterowania ładowaczem czołowym z obsługą półbiegów Powershift sprawiają, że nowe modele Serii 5 i 5G są idealne do prac z ładowaczem czołowym. We wszystkich ofertę wyposażenia uzupełnia fabryczne przygotowaniem do ładowacza czołowego "Light Kit" lub "Ready Kit". 

Wprowadzenie nowych Serii 5 i 5G, to kolejny, ważny krok w rozwoju marki DEUTZ-FAHR, która w swojej ofercie posiada niemieckie ciągniki z silnikami o mocy od 75 do 340KM. Maszyny łączące innowacyjne rozwiązania techniczne z komfortem użytkowania, dzięki którym rolnicy, plantatorzy, hodowcy, przedsiębiorstwa mogą zwiększać wydajność prowadzonej działalności.

 

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone