Nasz sprzęt - Twój sukces

SKONCENTROWANA MOC I UNIWERSALNOŚĆ

Seria 3 marki DEUTZ-FAHR obejmuje dwa modele: 3050 oraz 3060, które wykorzystują nowy, mocny i wydajny silnik, spełniający wymogi normy emisji spalin Stage V. Jednostka napędowa korzysta z układy wtryskowego Common Rail z elektronicznym sterowaniem. Seria 3 oferuje bardzo dobry stosunek masy do mocy. Idealnie nadaje się do zadań wymagających lekkości i wysokich parametrów jednostki napędowej. Seria 3 to maszyny gwarantujące dobre własności jezdne i uciągowe w szkółkach, szklarniach i w sadach, jak również podczas prac związanych z utrzymaniem terenów miejskich i zielonych. Dzięki niskim kosztom eksploatacji oraz łatwej obsłudze, Seria 3 jest także rekomendowana rolnikom - hobbystom.

Silnik

Wysokie osiągi i niska emisja zanieczyszczeń.

Nowy, 4-cylindrowy silnik o pojemności 2200 cm³ wyposażono w turbosprężarkę z zaworem WasteGate i układ wtryskowy Common Rail z ciśnieniem maksymalnym do 1800 bar, co gwarantuje doskonałe osiągi przy ograniczonym zużyciu paliwa. Zgodność z normą emisji spalin Stage V zapewnia zastosowanie systemów recyrkulacji spalin EGR, katalizatora DOC oraz filtra DPF. Co ważne - ukłąd oczyszczania spalin nie wymaga okresowych czynności obsługowych. Nowy napęd dostarcza maksymalną moc przy prędkości 2600 obr/min, czyli około 400 obr/min mniej niż w modelach z silnikami Stage IIIA.

W efekcie zredukowano wibracje i hałas oraz zużycie paliwa. Jednostka napędowa dostarcza moment obrotowy wystarczający zarówno dla prac rolniczych, jak i na terenach miejskich lub podczas utrzymania terenów zielonych. Dzięki optymalnemu, elektronicznemu sterowaniu silnikiem, model 3050 generuje 51KM, a model 3060: 59 KM. Obydwa silniki pracują bez konieczności zastosowania intercoolera.

Obydwa modele Serii 3 zostały wyposażone w turbosprężarkę ze stałą geometrią łopatek oraz zaworem WasteGate do sterowania ciśnieniem doładowania. Turbina została dobrana specjalnie do tej klasy silnika, dzięki czemu zapewnia optymalne parametry użytkowe. Zawór WasteGate sterowany jest mechanicznie poprzez przeponę połączoną z trzpieniem. W przypadku niskich prędkości obrotowych a więc przy niskim ciśnieniu doładowania zawór zamyka się zwiększając ciśnienie doładowania. Przy wyższych obrotach zawór otwiera się uwalniając nadmiar powietrza doładowania i zapewniając odpowiednią jego ilość.

Napęd

12+12 lub 16+16 przełożeń.

Zmiana prędkości, całkowicie mechaniczna i w pełni zsynchronizowana, gwarantuje niezawodność i wysoką wydajność, tak aby zmaksymalizować moc przekazywaną na koła i w każdej sytuacji ograniczyć zużycie oleju napędowego, przy równoczesnym zwiększeniu siły uciągu. Obydwa modele Serii 3 mają w wersji podstawowej 4-biegową 3-zakresową skrzynię z rewersem, zapewniającą razem 12 przełożeń do przodu i do tyłu.

Umożliwia ona jazdę z prędkością zaledwie 0,96 km/h, z najniższym przełożeniem i na maksymalnych obrotach silnika, jak również osiągnięcie prędkości maksymalnej 30 km/h przy obniżonych obrotach silnika. Pozwala to ograniczyć hałas, wibracje i zużycie paliwa. Dla prac wymagających jeszcze niższych prędkości dostępny opcjonalny superreduktor, który umożliwia nie tylko zwiększenie liczby dostępnych przełożeń do 16+16, ale pozwala także na jazdę z prędkością zaledwie 260 metrów na godzinę. Dźwignie sterowania skrzynią biegów są umieszczone w ergonomicznym miejscu pod kierownicą. W celu zoptymalizowania trakcji w najtrudniejszych warunkach, w standardzie dostępna jest 100% blokada obu mechanizmów różnicowych, sterowana elektrohydraulicznie za pomocą przycisku.

WOM

Niezbędne wyposażenie.

Niezależny WOM, dostępny w standardzie z prędkością 540-540ECO-Synchro pozwala na wykonywanie różnego rodzaju prac z wykorzystaniem wielu typów maszyn. Prędkość obrotowa WOM tylnego wybiarana jest za pomocą dźwigni umieszczonej na kolumnie kierownicy, operator ma do wyboru prędkość normalną lub ekonomiczną, w granicznym położeniu dźwigni uruchamiany jest wałek z prędkością obrotową zsynchronizowaną z prędkością jazdy ciągnika. W drugiej wersji wyposażenia konfguracja obejmuje prędkości 540-1000-Synchro. Na etapie konfiguracji ciągnika, każdy może dobrać jego wyposażenie w zależności od swoich potrzeb. Dodatkowa opcja wyposażenia obejmuje także WOM centralny, umieszczony pod skrzynią biegów - stosowany do maszyn podczepianych pod ciągnikiem - na przykłąd kosiarek. Napęd wałka uruchamiany jest za pomocą dźwigni przez fotelem operatora, na kolumnie kierownicy. Czytelne oznaczenia pozwalają ułatwić obsługę wszystkich funkcji.

Hydraulika i podnośnik

Wydajny i rozbudowany układ hydrauliczny.

Modele DEUTZ-FAHR Serii 3 oferują rozbudowany układ hydrauliczny. Konfiguracja podstawowa obejmuje pompę hydrauliczną o wydajności 30 l/min, przeznaczoną do zasilania tylnego podnośnika o udźwigu 1200 kg oraz do tylnego, 4-drogowego rozdzielacza (2 obwody). Opcjonalnie możliwe jest wyposażenie ciągnika w rozdzielacz 6-drogowy (3 obwody). Seria 3 posiada całkowicie niezależną pompę o wydajności 15 l/min, któradedykowana jest tylko do zasilania hydrostatycznego układu wspomaganiakierownicy. Takie rozwiazanie zapewnia lekkość oraz płynność kierowania również przy niskich obrotach silnika oraz z większym obciążeniem na przedniej osi. Tylny podnośnik dostępny z zaczepami kulowymi kategorii 1 lub 2.

DEUTZ-FAHR Serii 3 może z łatwością pracować z różnym osprzętem. Dźwignie sterowania układu hydraulicznego umieszczono w bardzo wygodnym miejscu na prawym nadkolu. Opcjonalny przedni podnośnik o udźwigu 600 kg, dwa przednie wyjścia ukłądu hydraulicznego (dublowane z tyłu) oraz dwa wyjścia hydrauliczne przy kabinie z przodu dodatkowo podkreślają uniwersalny charakter tego niewielkiego, lecz kompletnego ciągnika.

Hamulce

Wszechstronność.

W Serii 3 montowane są osie produkowane przez SDF specjalnie do tego modelu. W przypadku modelu 3050 można wybrać szersze osie lub wersję Heavy Duty, która w modelu 3060 jest dostępna w standardzie. Duży kąt skrętu kół, w połączeniu z niewielkim rozstawem, typowym dla maszyn tej kategorii sprawia, że Seria 3 gwarantuje doskonałą sterowność nawet w najbardziej wąskich przestrzeniach.

Kabina

Kompakt zapewniający komfort z większych modeli.

Modele DEUTZ-FAHR Serii 3 dostępne są ze składaną ramą zabezpieczającą, albo z przestronną, cztero-słupkową kabiną zapewniającą doskonałą widoczność widoczność. Jest fabryczna kabina zaprojektowana specjalnie na potrzeby Serii 3. Modele 3050 oraz 3060. Starannie zaprojektowane wnętrze oraz ergonomicznie rozmieszczone elementy sterownicze zapewniają wysoki komfort pracy, fotel z większym siedziskiem i układ klimatyzacją dbają o komfort operatora. Kolejne cechy charakterystyczne Serii 3 to nowa, bardzo ergonomiczna kierownica oraz teleskopowa kolumna kierownicy. Wersje z kabiną oferują w standardzie ogrzewanie i wentylację, natomiast opcjonalnie jest dostępna klimatyzacja ze wzmocnioną sprężarką. Wersje z kabiną oferują opcjonalnie węglowe filtry powietrza oraz wycieraczkę tylnej szyby.

 

Dane techniczne

Deutz-Fahr Seria 3 Dane techniczne

Wszechstronność w najczystszej postaci

Modele Lamborghini Spark wykorzystują innowacyjną i wielofunkcyjną przekładnię bezstopniową. Zastosowanie tego rodzaju przekładni oznacza szybkie i precyzyjne modyfi kowanie prędkości obrotowej silnika i prędkości jazdy oraz optymalizację parametrów roboczych i wydajności. Cztery mechaniczne przekładnie współpracują z układem hydrostatycznym, umożliwiając jazdę z prędkością od 0 do 50 km/h (zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym) pod stałym obciążeniem. Trzy wybierane elektronicznie tryby pracy skrzyni umożliwiają skonfi gurowanie modelu Spark do pracy w trybie automatycznym, manualnym oraz WOM, co oznacza możliwość korzystania z trzech maszyn w jednej. Giugiaro Design opracowało stylizację modelu Spark VRT, łączącą nowoczesny design maski oraz kabiny z najwyższą jakością. Rozwiązania konstrukcyjne i designerskie zastosowane w kabinie MaxiVision oferują doskonały poziom ergonomii.

Wyjątkowa osobowość na każdym polu

Seria modeli Spark to wyraźny krok naprzód w ofercie ciągników o średniej mocy marki Lamborghini. Mocne silniki Deutz T4i harmonijnie współpracują z efektywnymi przekładniami Powershift, perfekcyjnie zaspokajając potrzeby rolników dotyczące wysokiej wydajności oraz dbałości o środowisko naturalne. Nowa kabina i ergonomiczny przyrządy sterownicze tworzą łatwe w obsłudze, komfortowe stanowisko pracy. Zwarte, atrakcyjne kształty bardziej kompaktowej konstrukcji tworzą dynamiczne wzornictwo odznaczające się doskonałą równowagą pomiędzy gabarytami, a wydajnością. Szeroki wybór modeli i opcji wyposażenia umożliwia najlepsze dopasowanie do każdej pracy i warunków.

Najwyższe bezpieczeństwo przy pracy

Model R6 T4i wyznacza w swoim segmencie mocy całkowicie nowy standard. Kompletnie wyposażony ciągnik z łatwością wykonuje różnorodne prace: od orki i siewu przez prace na terenach zielonych aż po zbiory i transport drogowy oraz ogólne prace gospodarskie. Dostępny w wersjach z silnikami czterocylindrowymi o nadzwyczajnej wszechstronności lub sześciocylindrowymi odznaczającymi się najlepszą w swojej klasie wydajnością.

Przekładnia bezstopniowa: połączenie mocy i komfortu sterowania

Modele Lamborghini Nitro VRT z przekładnią bezstopniową są uniwersalne, wszechstronne i bardzo proste w obsłudze. Przekładnia VRT oferuje trzy różne tryby pracy (automatyczny, manualny i WOM) i pozwala operatorowi w sposób prosty i intuicyjny dobierać funkcje ciągnika do wymagań zaplanowanej pracy. Dwa zakresy prędkości: od 0 do 23 i od 0 do 40 km/h zapewniają precyzyjne zmiany prędkości i całkowicie automatyczny dobór przełożeń do prac polowych i transportu drogowego: nie musisz używać sprzęgła ani dźwigni zmiany biegów, wystarczy nacisnąć pedał gazu. Nitro to ciągnik szybki i ekonomiczny w eksploatacji.

A jeśli moc może mieć również swój styl?

Nitro to esencja najnowocześniejszych rozwiązań technicznych. Ten rewolucyjny ciągnik stanowi połączenie najbardziej nowatorskich rozwiązań technologicznych z niepowtarzalnym designem Lamborghini. Nitro to uosobienie elegancji, ale także mocy i niezawodności dzięki którym zwycięża w każdym zakresie. Sylwetka zaprojektowana we współpracy z Giugiaro Design harmonijnie łączy ergonomię i piękno.

Doskonały styl i wielofunkcyjność

Nitro R uosabia podstawowe wartości marki Lamborghini, łącząc w ponadprzeciętne osiągi, wyjątkowy wygląd i niezwykłą wszechstronność przy zachowaniu doskonałego stosunku wartości do ceny. Nitro R oferowany jest w wersji GS z rewersem elektro-hydraulicznym Powershuttle, z dużym wyborem opcji wyposażenia dodatkowego, które pozwala dostosować ciągnik do indywidualnych potrzeb. Wszystko to pozwala sprawnie wykonywać każdego rodzaju prace: od upraw i siewu po sianokosy, transport i prace z ładowaczem czołowym.

Design

Nitro R jest doskonałym połączeniem formy i funkcji, wyrażającym charakter i pasję marki w projekcie stworzonym przez Giugiaro Design. Odważne linie nadwozia i charakterystyczna kolorystyka dodaje elegancji i szyku. Wyjątkowo dynamiczna linia maski silnika, charakterystyczne wloty powietrza, rozmieszczenie reflektorów i duża dbałość o szczegóły, wszystko to nadaje modelom Nitro R sportowy charakter, którego brakuje innym dostępnym obecnie na rynku ciągnikom.

Silnik

4-cylindrowy silnik Deutz z układem Common Rail, turbosprężarką i elektronicznym sterowaniem zapewnia imponujące osiągi, nawet podczas najtrudniejszych prac. Przy objętości skokowej wynoszącej 3620 cm3 silnik generuje maksymalny moment obrotowy w zakresie od 358 Nm do 460 Nm (w zależności od modelu) przy 1600 obr./min. i jest wyjątkowo ekonomiczny pod względem zużycia paliwa. Chłodzony układ recyrkulacji spalin (EGR) współpracuje z katalizatorem DOC w celu zminimalizowania emisji szkodliwych związków w spalinach. Wydajny układ chłodzenia utrzymuje temperaturę silnika na poziomie pozwalającym zapewnić maksymalne osiągi. Dzięki dużej pojemności zbiornika paliwa (145 l), model Nitro R może pracować długo bez konieczności tankowania.

Przekładnia

Dzięki zastosowaniu przekładni z dwoma półbiegami Powershift (HI-LO) model Nitro R jest wyjątkowo skuteczny we wszystkich pracach polowych, pracach w obrębie gospodarstwa oraz transporcie drogowym. Wszystkie warianty przekładni dostępne są także z superreduktorem. WOM z wielotarczowym sprzęgłem mokrym pozwala na pełne wykorzystanie mocy silnika. Dzięki pełnej palecie prędkości WOM (540-540ECO oraz 1000-1000ECO), modele Nitro R mogą wykonywać nawet najbardziej wymagające prace. Funkcja Auto WOM pozwala operatorowi zaprogramować włączenie i wyłączenie napędu WOM w trakcie ruchu ramion podnośnika tylnego.

Układ hydrauliczny

Dzięki zastosowaniu pompy 55 l/min, układ hydrauliczny zapewnia wydatek oleju niezbędny przy pracy z różnego rodzaju osprzętem. Układ zapewnia doskonałe osiągi, nawet w przypadku zastosowań wymagających bardzo dużego wydatku oleju. Układ jest dostępny z 4-6 drożnymi rozdzielaczami lub 8-drożnymi rozdzielaczami tylnymi, z których 2 są wyposażone w elektrohydrauliczne sterowanie proporcjonalne i zredukowany o połowę wydatek oleju. Opcjonalnie, oferowana jest również innowacyjny układ z podwójną pompą 60ECO zapewniającą 60 l/min przy zaledwie 1600 obr./min.

Kabina

Kabinę Nitro R charakteryzuje komfort i wygoda sterowania. Stworzona z myślą o wielogodzinnych dniach pracy, jest wyposażona w ergonomiczny fotel operatora i dach zapewniający dużą widoczność ze szklanym szyber-dachem. Wnętrze zaprojektowano w taki sposób, aby jazda ciągnikiem była przyjemnością. Wszystkie elementy sterowania zostały zgrupowane według funkcji i oznaczone kolorem oraz uszeregowane wokół operatora z uwzględnieniem częstotliwości ich używania, aby zapewnić bardziej komfortową i wydajną obsługę. Na wyświetlaczu tablicy wskaźników pojawiają się wszystkie informacje niezbędne do obsługi funkcji ciągnika. Dzięki regulowanym nawiewom oraz układowi klimatyzacji warunki w kabinie zawsze zapewniają komfort i wygodę pracy operatora.

Dane techniczne

  100 110 120
Moc maksymalna (KM/kW) 99/72,5 110/81 118/87
Moc homologowana (2000/25/EC) przy znamionowej prędkości obrotowej (KM/kW) 95/69,5 105/77 113/83
Moment maksymalny (Nm) 397 440 460
Liczba cylindrów / pojemność (il./cm³) 4/3620
Udźwig podnośnika (kg) 5410
Szerokość maksymalna (mm) 2060 2060 2060
Waga z kabiną (kg) 4400 4400 4400

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone