Nasz sprzęt - Twój sukces

W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) o Ochronie Danych Osobowych (dalej: RODO) informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest PPHU „AGRO-PLUS” Michał Kulpanowski z siedzibą w: Bogate 68, 06-300 Przasnysz, tel. /29/752 77 55, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  2. PPHU „AGRO-PLUS” Michał Kulpanowski przetwarza Pani/ Pana dane osobowe w następujących celach:

    1. zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów i usług (art. 6 ust. 1 b RODO);

    2. realizacji obowiązków prawnych, ciążących na administratorze (art. 6 ust. 1 2 RODO), w tym m.in. wystawiania i przechowywania faktur, rozpatrywania reklamacji;

    3. realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora (art. 6 ust. 1 f RODO), w tym m.in. ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń , tworzenia analiz i raportów wewnętrznych, wsparcia obsługi, weryfikacji wiarygodności płatniczej;

    4. marketingu i promocji produktów i usług oferowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 f RODO).

     

  3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 2, Pani/ Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych mogą być:

    1. organy państwowe (Prokuratura, Policja, Prezes UOKiK, Prezes UODO, Naczelnicy Urzędów Skarbowych, itp.);

    2. podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora (pracownicy);

    3. inni administratorzy (firmy kurierskie, transportowe, Poczta Polska, banki i inne instytucje płatnicze, podmioty świadczące usługi doradcze, prawne, rachunkowe, podatkowe).

    4. Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane przez cały okres niezbędny do zrealizowania umowy sprzedaży towarów bądź usług oraz po jej zakończeniu przez okres i w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń. Administrator może przechowywać dane osobowe dłużej, ale wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, o ile prawo zezwala na takie przechowywanie, nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat po zakończeniu umowy.

     

  4. W związku z przetwarzaniem przez PPHU „AGRO-PLUS” Michał Kulpanowski Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje Pani/ Panu:

    1. prawo dostępu do treści danych (art. 15 RODO);

    2. prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO);

    3. prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO);

    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO);

    5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO);

    6. prawo do przenoszenia danych (art. 20 RODO).

     

  5. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez PPHU „AGRO-PLUS” Michał Kulpanowski Pani/ Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/ Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do dnia 25.05.2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

  6. W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy w zakresie sprzedaży towarów i/lub usług, podanie przez Panią/ Pana danych jest warunkiem zawarcia i realizacji tej umowy. Podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji tej umowy.

  7. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą podlegały profilowaniu.

  8. PPHU „AGRO-PLUS” Michał Kulpanowski nie będzie przekazywać Pani/ Pana danych osobowych do państwa trzeciego (poza Unię Europejską lub Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych.

Agro-Plus Bogate o/Myszyniec
ul. Stefanowicza 73
07-430 Myszyniec
 
 
 

Jako firma z wieloletnim doświadczenie w sprzedaży ciągników i maszyn rolniczych, zapewniamy wszelką pomoc w uzyskaniu finansowania na zakup sprzętu. Poniżej przedstawiamy kilka atrakcyjnych form finansowania, dzięki którym, przy niewielkim wkładzie własnym, możecie Państwo uzyskać fundusze na realizację zakupów:

SDF Finance

 

SDF FINANCE JEST CZĘŚCIĄ KONCERNU SAME DEUTZ FAHR ZAJMUJĄCĄ SIĘ FINANSOWANIEM CIĄGNIKÓW I KOMBAJNÓW PRODUKOWANYCH PRZEZ KONCERN.

Firma DEUTZ-FAHR wspomaga klientów w znalezieniu odpowiedniego finansowania dla gospodarstwa oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji przejrzystymi, jasnymi i elastycznymi planami finansowania.

Każde rozwiązanie finansowania może zostać dostosowane do określonych potrzeb. W celu uzyskania większej ilości informacji prosimy o skontaktowanie się z konsultantem SDF Finance lub wybranym dealerem, który szybko zajmie się sprawą, nadając jej odpowiedni priorytet i obsługując ją z profesjonalizmem, na jaki zasługujesz.

Finansowanie dotowane przez koncern SAME DEUTZ FAHR pozwala na obniżenie kosztów. Finansowanie zakupów przez SDF FINANCE odbywa się przez francuską korporację finansową BNP PARIBAS, która jest jedną z największych na świecie. W Polsce bezpośrednia współpraca odbywa się z BNP Paribas Lease Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Leasing fabryczny SDF Finance jest skierowany zarówno do rolników indywidualnych, osób prowadzących działalność gospodarczą, spółek prawa handlowego. Możliwe jest również finansowanie urządzeń innych producentów.

W celu uzyskania pełnych informacji dotyczących finansowania prosimy o kontakt

Kredyt preferencyjny Młody Rolnik

Kredyt preferencyjny Młody Rolnik

Jest to obecnie najdogodniejsza forma kredytowania (kredyt z dopłatą ARiMR) dla Rolników, którzy nie ukończyli jeszcze 40 roku życia. Oprocentowanie wynosi 3% w skali roku, a raty można rozłożyć nawet na 15 lat.

Dokumenty niezbędne do ubiegania się o kredyt preferencyjny:

  • zaświadczenie z Urzędu Gminy o posiadanym gospodarstwie
  • zaświadczenie z KRUS-u o płaceniu składek
  • nakaz płatniczy podatku rolnego
  • ubezpieczenie OC budynków
  • decyzja o dopłatach obszarowych
  • faktury sprzedaży produktów rolnych (mleko, zwierzęta, zboże) - za 2 lata poprzednie i rok bieżący
  • dowód osobisty
Biznesplan gratis!

Kredyt branżowy / Nowe Technologie

Kredyt branżowy, Nowe Technologie

Są to kredyty częściowo dofinansowane przez ARiMR, przeznaczone również dla rolników powyżej 40-go roku życia. Oprocentowanie zaczyna się już od 3% w skali roku.

Dokumenty niezbędne do ubiegania się o kredyt branżowy pod mleczarstwo:

  • zaświadczenie z Urzędu Gminy o posiadanym gospodarstwie
  • zaświadczenie z KRUS-u o płaceniu składek
  • nakaz płatniczy podatku rolnego
  • ubezpieczenie OC budynków
  • decyzja o dopłatach obszarowych
  • faktury sprzedaży mleka - za dwa lata poprzednie i rok bieżący
  • dowód osobisty
Biznesplan gratis!

Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej

Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej

Jest to forma częściowego zwrotu poniesionych kosztów inwestycji (refundacja 50% kosztów, maksymalnie do 100 tys. zł). Istotą programu jest założenie działalności gospodarczej przez Rolnika i prowadzenie jej według ustalonego wcześniej biznesplanu.

Niezbędne dokumenty:

  • ksero dowodu osobistego
  • zaświadczenie z KRUS-u o płaceniu składek
  • nakaz płatniczy podatku rolnego
  • ubezpieczenie OC budynków
  • decyzja o dopłatach obszarowych 

PROW 2014-2020

Modernizacja gospodarstw w ramach PROW na lata 2014-2020

Refundacja 60% kosztów netto poniesionych na zakup sprzętu, maksymalnie do 300 tys. złotych (dla Rolników poniżej 40-go roku życia). Dla Rolników powyżej 40 lat refundacja wynosi 50% ceny netto.

 

Polityka prywatności

Polityka prywatności witryny www.agro-plus.com.pl  

Rozdział 1.
Postanowienia ogólne.

  1. Niniejsza polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych, w tym danych osobowych, pozyskanych od użytkowników strony działającej w domenie www.agro-plus.com.pl (zwanej dalej Witryną) przez administratora Witryny: prowadzona jest przez Michała Kulpanowskiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Kulpanowski Michał Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „AGRO-PLUS” z siedzibą w Bogatem, (adres prowadzenia działalności i adres do korespondencji: Bogate 68, 06-300 Przasnysz) wpisane do CEiDG, NIP: 7611013998, REGON: 551050988, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., nr telefonu: +(48) 29 752 77 55; nr faksu: +(48) 29 752 77 58, (zwane dalej Operatorem).

W sprawie ochrony danych osobowych należy kontaktować się pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  1. Operator jest administratorem danych osobowych pozyskanych od użytkowników Witryny (zwanych dalej Użytkownikami).
  2. Niniejsza polityka prywatności ma zastosowanie do danych, w tym danych osobowych:
    1. Pozostałych Użytkowników, którzy dokonują jednorazowej lub wielokrotnej wizyty strony internetowej Witryny, zainteresowanych kontaktem z Operatorem w jakimkolwiek celu (zapytania, komentarze, itd.).
  3. Dane osobowe Użytkowników są gromadzone, przetwarzane i wykorzystywane zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119,str. 1) (dalej: RODO), Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.), Ustawą z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144 poz. 1204) oraz innymi przepisami prawa, dotyczącymi ochrony danych osobowych, obowiązującymi przez cały okres przetwarzania określonych danych.
  4. Operator, jako Administrator Danych Osobowych, dba o ochronę danych osobowych, a w szczególności zwraca uwagę na to, by zbierane przez niego dane osobowe były:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, w sposób rzetelny i przejrzysty dla osób, których dane dotyczą;
    2. gromadzone w konkretnych i prawnie uzasadnionych celach; 
    3. adekwatne do wcześniej określonych celów;
    4. prawidłowe i uaktualniane na bieżąco;
    5. przechowywane jedynie przez okres niezbędny do realizacji wcześniej określonych celów;
    6. przetwarzane z poszanowaniem godności osób, których dane dotyczą;
    7. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiedni poziom bezpieczeństwa, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem zgromadzonych danych.  

 

Rozdział 2.
Cel i zakres zbierania danych.

  1. Każdorazowo cel i zakres zbieranych danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynikają z wyraźnej i dobrowolnej zgody Klienta lub obowiązujących przepisów prawa.
  2. Dane osobowe Klientów są gromadzone przez Operatora w celu prowadzenia Witryny, a w szczególności:
    1. Zawarcia i wykonania umowy sprzedaży produktów (włącznie z dostawą produktów), dalej: Proces sprzedaży;
    2. Przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, dalej: Proces obsługi Klienta;
    3. Marketingu bezpośredniego własnych produktów w przypadku wyrażenia na nią zgody przez Klienta, dalej: Proces marketingowy;
    4. Obsługi procesu rejestracji, tzn. czynności polegającej na założeniu przez Klienta konta, dokonanej z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Operatora na stronie Witryny, dalej: Proces obsługi Klienta;
    5. Dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, w tym także osób trzecich, dalej: Proces obsługi klienta;
    6. Logowania do konta, tzn. podstrony Witryny, w ramach której Klient ma możliwość m.in. kontrolować stan złożonych przez niego zamówień, dalej: Proces sprzedaży;
    7. Zapewnienia sprawnego funkcjonowania Witryny, dalej: Proces obsługi Klienta;
    8. Tworzenia wewnętrznych raportów, analiz i statystyk, dalej: Proces obsługi Klienta;
    9. Dostosowania Witryny do potrzeb Klientów, dalej: Proces obsługi Klienta; 2.10. Wypełnienia obowiązków prawnych, wynikających z innych przepisów, m.in. podatkowych, dalej: Proces sprzedaży; 2.11. Prowadzenia korespondencji z Klientami, w tym także udzielania odpowiedzi na wiadomości Klientów, dalej: Proces obsługi Klienta.
  1. Dane osobowe Użytkowników nie będących Klientami są gromadzone przez Operatora w celu:
    1. Odpowiedzi na pytania i sugestie Użytkowników.
  2. Operator przetwarza następujące dane osobowe Klientów:
    1. Imię i nazwisko;
    2. Adres kontaktowy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość);
    3. Adres e-mail;
    4. Numer telefonu kontaktowego;
    5. Adres wysyłkowy - w przypadku, gdy różni się od adresu kontaktowego;
    6. Nazwa firmy - w przypadku Klientów nie będących konsumentami;
    7.  NIP - w przypadku Klientów nie będących konsumentami.
  3. Operator przetwarza następujące dane osobowe Użytkowników nie będących Klientami:
    1. Adres poczty elektronicznej.
  4. Podanie danych osobowych zawartych w Rozdz. 2. Pkt. 4. niniejszej polityki prywatności jest dobrowolne, wymaga zgody Użytkownika i jest konieczne do dokonania zakupu w ramach Witryny, w tym wystawienia dowodu sprzedaży i wysyłki towaru.
  5. Podanie danych osobowych zawartych w Rozdz. 2. Pkt. 5. niniejszej polityki prywatności jest dobrowolne, wymaga zgody Użytkownika i jest konieczne do obsługi zapytań i zgłoszeń Użytkownika. Obsługa ta nie ma charakteru jednorazowego. W szczególności, gdy odpowiedź na pytanie / zgłoszenie Użytkownika zmieni się, Użytkownikowi zostanie przekazana nowa odpowiedź.
  6. Operator kontaktuje się z Użytkownikiem drogą telefoniczną lub mailową.
  7. Dane udostępniane przez Użytkownika nie podlegają profilowaniu.
  8. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych, okres ich przechowywania oraz odbiorcy danych w przypadku poszczególnych procesów prezentuje poniższa tabela:

    Rozdział 3.
Pliki cookies.

  1. Witryna korzysta z technologii plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i są przeznaczone do korzystania ze strony internetowej Witryny. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. W ramach Witryny stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies - "sesyjne" oraz "stałe". Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu Użytkownika aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). "Stałe" pliki pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.
  4. Witryna wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:
    1. Identyfikacji Klientów jako zalogowanych w Witrynie i pokazywania, że są zalogowani;
    2. Zapamiętywania danych z wypełnionych formularzy zamówienia lub danych logowania do Witryny;
    3. Utrzymywania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła;
    4. Dostosowania zawartości strony internetowej Witryny do preferencji Użytkowników;
    5. Optymalizacji korzystania ze strony internetowej Witryny przez Użytkowników;
    6. Tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownik korzysta ze strony internetowej, co umożliwia ulepszenie jej struktury i zawartości.
  5. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator.
  6. Za pomocą plików cookies nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe Użytkowników. Mechanizm cookies nie jest wykorzystywany do identyfikacji Użytkowników, ani do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o nich.
  7. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika, wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Operatorem reklamodawców i partnerów. Wówczas podlegają one ich własnej polityce prywatności.
  8. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  9. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępu na stronie internetowej Witryny.

  Rozdział 4.
Logi serwera.

  1. Informacje o niektórych zachowaniach Użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. Czas nadejścia zapytania;
    2. Czas wysłania odpowiedzi;
    3. Nazwę stacji Klienta - identyfikacja realizowana przez protokół HTTP;
    4. Informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP;
    5. Adres URL strony poprzednio odwiedzonej przez Użytkownika - w przypadku, gdy przejście do Witryny nastąpiło przez odnośnik;
    6. Informacje o przeglądarce Użytkownika;
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane z Rozdz. 4. Pkt. 2. niniejszej polityki prywatności nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi stronę Witryny.
  4. Dane z Rozdz. 4. Pkt. 2. niniejszej polityki prywatności są wykorzystywane jedynie do celów administrowania serwerem, w tym analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu Użytkowników Witryny i nie są ujawniane osobom trzecim.

  Rozdział 5.
Udostępnianie danych.

  1. Użytkownik ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz prawo do ich poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania oraz żądania usunięcia. Ponadto, zgodnie z art. 15-21 RODO, Użytkownik ma prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia tych danych.
  2. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Operatora danych osobowych narusza przepisy RODO, Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do dnia 25.05.2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  3. Klient może zmienić swoje dane korzystając z właściwych zakładek na stronie internetowej Witryny.
  4. W przypadku Klientów dokonujących zakupu w Witrynie bez logowania oraz Użytkowników nie będących Klientami zmiana danych odbywa się za pomocą:
    1. Zgłoszenia listem poleconym na adres Operatora;
    2. Zgłoszenia mailowego na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. W celu usunięcia konta Klienta należy:
    1. Wysłać zgłoszenie listem poleconym na adres Operatora;
    2. Przesłać zgłoszenie na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Zgodnie z obowiązującym prawem, w przypadku żądania usunięcia danych osobowych Klienta, usunięciu nie ulegają dane osobowe Klienta znajdujące się w dokumencie sprzedaży przechowywanym na potrzeby fiskalne.
  7. Operator przekazuje zebrane dane osobowe Klienta, w zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy produktu do Klienta, wybranemu przewoźnikowi.
  8. Operator przekazuje zebrane dane osobowe Klienta organom administracji państwowej, organom ścigania oraz organom wymiaru sprawiedliwości na ich wyraźne żądanie i tylko w przypadkach określonych przez przepisy prawa.

  Rozdział 6.
Przechowywanie i ochrona danych.

  1. Dane, w tym dane osobowe, Użytkownika są przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to konieczne do osiągnięcia celu przetworzenia, a następnie zostają usunięte z systemu.
  2. Dane osobowe Klientów przechowywane są w specjalnie wydzielonych bazach danych w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą.
  3. Dostęp do danych, w tym danych osobowych, Użytkowników mają jedynie wybrani pracownicy Operatora (z zastrzeżeniem zawartym w Rozdz. 5. Pkt. 7. i Rozdz. 5. Pkt. 8. niniejszej polityki prywatności)..
  4. Wszyscy pracownicy Operatora zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie ochrony danych osobowych, a przetwarzanie danych osobowych Klienta odbywa się na podstawie pisemnego upoważnienia, wydawanego przez Administratora Danych Osobowych.
  5. Operator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza gromadzonych danych osobowych innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to na wniosek Użytkownika, którego dane dotyczą (z zastrzeżeniem zawartym w Rozdz. 5. Pkt. 7. i Rozdz. 5. Pkt. 8. niniejszej polityki prywatności).
  6. Operator nie przekazuje pozyskanych danych osobowych do państwa trzeciego (poza Unię Europejską lub Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych.
  7. Operator dokłada wszelkich starań, żeby zabezpieczyć dane Użytkowników i chronić je przed działaniami osób trzecich, stosując w tym celu takie środki, jak: firewall'e, urządzenia zabezpieczające serwery oraz inne fizyczne środki bezpieczeństwa.
  8. Operator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzania danych osobowych, dostosowane do prawdopodobieństwa wystąpienia danego zagrożenia oraz do wagi tego zagrożenia, w szczególności zabezpiecza dane przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osoby nieuprawnione, przetwarzaniem niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa, oraz przed ich utratą, zniszczeniem bądź uszkodzeniem.
  9. Klient w swoim najlepszym interesie powinien w sposób właściwy ochraniać login oraz hasło, służące do zalogowania w Witrynie, przed uzyskaniem ich przez osoby trzecie. Operator uprasza Klienta o zachowanie należytej staranności w tym przedmiocie.
  10. Klient w przypadku nie zachowania należytej staranności a w sytuacji, gdy login i hasło zostały wykorzystane przez osobę trzecią, do działań naruszających wolę i życzenie Klienta, lub na szkodę Witryny ponosi za to odpowiedzialność.
  11. Klient w swoim najlepszym interesie nawiązując do pkt 9, powinien niezwłocznie po powzięciu wiadomości o pozyskaniu przez osobę trzecią jego loginu i hasła, poinformować o tym Operatora.
  12. Dane podane przez Klienta podczas składania zamówienia zna tylko Klient, a Operator gwarantuje, że dane te nie zostaną nikomu ujawnione. Klient powinien zachować ostrożność w przechowywaniu loginu i hasła, aby nie były w posiadaniu osób trzecich
  13. W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Strony te mogą posiadać własne polityki prywatności, z którymi Użytkownik może w każdej chwili się zapoznać w celu powzięcia informacji o działaniu wspomnianych stron internetowych, dla własnego bezpieczeństwa. Operator nie jest w żaden sposób związany z informacjami zawartymi w obcych Politykach Prywatności, znajdujących się na innych stronach internetowych, a które czasowo znalazły się na stronie internetowej www.Witryna.agro-plus.com.plOperatora.  W sytuacjach spornych, wynikających z Polityk Prywatności innych stron internetowych Operator zaleca niezwłoczny kontakt z podmiotami obsługującymi te strony internetowe.

  Rozdział 7.
Postanowienia końcowe.

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką prywatności zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa, a w szczególności przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1), Ustawy o ochronie danych osobowych oraz Kodeksu cywilnego.
  2. Pytania i zastrzeżenia dotyczące polityki prywatności Witryny należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefoniczne pod nr telefonu: (29) 752 77 55.
  3. Użytkownika obowiązuje aktualna polityka prywatności Witryny.
  4. Rozwój technologii internetowej, zmiany ustawodawcze w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Witryny mogą wpłynąć na zmiany w zasadach polityki prywatności Witryny. W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do niniejszego zapisu. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszej polityki prywatności będą realizowane na podstawie zasad obowiązujących przed wprowadzeniem zmian.
  5. Niniejsza polityka prywatności obowiązuje od dnia 25.05.2018

Czołowy serwis na Mazowszu

Miarą zaufania klientów do firmy Agro-Plus są dziesiątki ciągników i maszyn rolniczych znajdujących się pod naszą opieką serwisową. Podstawą, na której budujemy renomę i rozpoznawalność jest doskonale wyszkolona grupa mechaników i serwisantów. Każdy z nich może służyć fachowym doradztwem w zakresie nie tylko naprawy, ale i eksploatacji Państwa ciągnika lub maszyny rolniczej. Nasz zespół to młode, ale równocześnie doświadczone osoby, chcące ciągle poszerzać swą wiedzę w zakresie wykonywanej pracy, co gwarantuje skuteczność i szybkość działania, nawet w przypadku trudnych napraw.

Jako autoryzowany dealer współpracujemy bezpośrednio z producentami. Liczne szkolenia naszych mechaników i serwisantów, oryginalne katalogi części zamiennych, czy najnowszy sprzęt diagnostyczny, to tylko niektóre, wymierne dla Państwa efekty tej współpracy. Firma Agro-Plus prowadzi serwis gwarancyjny i pogwarancyjny wszystkich posiadanych w ofercie sprzedaży marek. Także w przypadku pozostałych producentów istnieje możliwość (indywidualnie ustalanych) napraw i przeglądów. Nasza opieka serwisowa obejmuje dowolny rodzaj sprzętu rolniczego i jest niezależna od czasu i miejsca jego zakupu przez klienta. Do każdego ciągnika i maszyny rolniczej posiadamy dokumentację serwisową i zawsze aktualne, oryginalne katalogi części zamiennych.

Siedziba firmy mieści trzy duże, w pełni wyposażone hale serwisowe. To tu wykonujemy generalne remonty i wszelkie naprawy wymagające poświęcenia większego nakładu czasu i środków. Szczególną wagę przykładamy do przypadków nagłych, wymagających naszej błyskawicznej reakcji. Szanujemy Państwa czas i pieniądze, dlatego nasze zaplecze logistyczne to samochody serwisowe w pełni wyposażone w sprzęt diagnostyczno- naprawczy. Pozwala to na przeprowadzenie u klienta możliwie szerokiego wachlarza napraw ( w tym przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych), co ogranicza z kolei nakład czasu i środków poświęconych na ewentualny transport ciągnika/ maszyny. Jesteśmy do Państwa dyspozycji zwłaszcza wtedy, gdy nasza pomoc może okazać się niezbędna- zarówno w sezonie zielonkowym, jak i w sezonie żniw zbożowych godziny pracy naszej ekipy serwisowej ulegają wydłużeniu proporcjonalnie do Państwa potrzeb. Konieczne w przypadku napraw części zamienne zapewnia nasz sklep firmowy: SKLEP.AGRO-PLUS.


 

Tel.: /29/ 752 77 57

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone