Nasz sprzęt - Twój sukces

OWE MODELE SERII 4E

Deutz-Fahr prezentuje nowe modele ciągników w klasie mocy od 65 do 100KM. Nowa Seria 4E wyposażona w silniki spełniające wymogi normy emisji spalin Euro 3B / Tier 4 Interim zastępuje sprawdzone modele Agrolux.

Seria 4E oferowana jest w czterech modelach ciągników oraz w dwóch wersjach wyposażenia: A i B. Główna różnica pomiędzy obydwoma wersjami dotyczy układu napędowego (liczby przełożeń, rewersu lub biegu wstecznego oraz prędkości maksymalnej jazdy).

Silnik

SILNIKI FARMOTION

Nowe modele Deutz-Fahr Serii 4E wyposażono w 3-cylindrowe silniki FARMotion spełniające wymogi normy Euro 3B / Tier 4i. Silniki FARMotion zaprojektowano specjalnie z myślą o wykorzystaniu ich potencjału w ciągnikach rolniczych, dlatego właśnie oferują one kompaktowe gabaryty, trwałość, niezawodność i małą ilość koniecznych czynności obsługowych. Wszystko to, aby zagwarantować maksymalną wydajność, wysoką moc, stały moment obrotowy, niskie zużycie paliwa. Nowe silniki FARMotion oferują: zredukowaną pojemność (teoria downsizingu), wysoko-ciśnieniowy i elektronicznie sterowany układ wtryskowy CommonRail, bezobsługowy układ oczyszczania spalin z recyrkulacją spalin z zaworem EGR oraz katalizatorem DOC, prędkość znamionową wynoszącą 2200 obr./min.

Napęd

WYDAJNY UKŁAD NAPĘDOWY

Seria 4E oferuje cztery rodzaje w pełni mechanicznego układu napędowego:

  • 4 biegi bez rewersu (12+3), reduktor, prędkość min. 832 m/h*, prędkość max. 30 km/h
  • 4 biegi z rewersem (8+8 Eco), prędkość min. 1,6 km/h*, prędkość max. 30 km/h przy 1820 obr./min
  • 5 biegów z rewersem (15 + 15), reduktor, prędkość min. 298 m/h*, prędkość max. 40 km/h
  • 5 biegów z rewersem (15 + 15 Eco), reduktor, prędkość min. 298 m/h*, prędkość max. 40 km/h przy 1800 obr./min

* z największymi kołami (16.9 R30 - IR 700mm)

USZCZELNIENIE NAPĘDU

Dodatkowe uszczelnienie napędu dostępne jako opcja zabezpiecza podzespoły skrzyni biegów przed wilgocią w pracach w trudnych warunkacj, przy dużej wilgotności terenu, po którym porusza się ciągnik.

OŚ PRZEDNIA

Oś przednia zaprojektowana i wyprodukowana przez SDF, opracowana specjalnie do wykorzystania w ciągnikach rolniczych w klasie mocy 60-100 KM. Oś przednia z hamulcami - tarcze hamulcowe w kąpieli olejowej na cztery koła. Opcjonalnie oferowana jest instalacja hydraulicznych hamulców przyczepy. 

WOM

WOM TYLNY

Nowe modele Serii 4E oferują w sumie aż cztery różne konfiguracje wyposażenia w WOM, dzięki czemu ciągnik jest niezwykle wszechstronny i uniwersalny. Napęd wałka uruchamiany jest mechanicznie za pomocą dźwigni.

  540 540/540E 540/540E/1000 540/540E + Synchro
Obroty silnika 1967 1967/1560 1967/1560/2042 1967/1560
Wałek stały V V V V
Wałek wymienny - - V -

Hydraulika i podnośnik

HYDRAULIKA

Hydraulika modelu Serii 4E oferowana jest w dwóch wersjach (z pompą 42 lub 50 l/min) z minimalnie jednym obwodem i maksymalnie trzema obwodami oraz mechanicznym sterowaniem za pomocą dźwigni. Niezależnie od wersji, każdy z modeli wyposażony jest zawsze w niezależną pompę wspomagania układu kierowniczego.

PODNOŚNIK

Modele Serii 4E wyposażone są w podnośnik tylny sterowany mechanicznie za pomocą dźwigni. Sterowniki umieszczono po prawej stronie fotela operatora.

Kabina

KOMFORT I ERGONOMIA.

Modele Serii 4E w porównaniu z modelami Agrolux oferują całkowicie przeprojektowane rozmieszczenie wszystkich przyrządów sterowniczych.

FOTEL OPERATORA

Operator ma do dyspozycji mechanicznie amortyzowany fotel ze zwijanym pasem bezpieczeństwa. Fotel posiada siedzisko i oparcie wykonane z materiału PVC opornego na warunki atmosferyczne.

TUNEL I WYKŁADZINA PODŁOGOWA

W porównaniu do modeli Agrolux, w nowej Serii 4E zmniejszono o połowę tunel nad skrzynią biegów będący podłogą ciągnika. Podłoga ciągnika została pokryta specjalną matą z materiałem wygłuszającym, dodatkowo stanowi ona także izolację termiczną. Zastosowanie nowej maty pozwoliło zredukować hałas, wibrację i temperaturę w miejscu operatora.

Dane techniczne

Seria 4E4070E4080E4090E4100E
Silnik   SDF FARMotion
Norma emisji spalin Euro / Tier Euro III B / Tier 4i
Cylindry / pojemność Il. / cm3 3 / 2887
Zasys powietrza typ Turbo Intercooler
Wtrysk, ciśnienie typ Common Rail, 2000 bar
Średnica / skok tłoka mm 103 / 115,5
Moc maksymalna przy 2000 obr/min kW / KM 48 / 65 54,4 / 75 65 / 88 71 / 97
Moc znamionowa przy 2200 obr/min kW / KM 48 / 65 54,4 / 75 61,6 / 84 67,3 / 92
Moment maksymalny Nm 292 342 354 369
Wzrost momentu % 41% 43% 32% 27%
Zbiornik paliwa l 75

Finansowanie fabryczne 0%

Nowy promocyjny program finansowania detalicznego "SDF Finance 0%" dla ciągników i  kombajnów Deutz-Fahr obejmuje zerowe oprocentowanie w systemie rat zmiennych, umożliwiając Państwu dopasowanie oferty do własnych potrzeb poprzez dokonanie optymalnego wyboru: wysokości udziału własnego, okresu spłat oraz systemu ratalnego:

  • udział własny wartości netto: 10%, 25% lub 50%
  • okres finansowania: 3, 4 lub 5 lat
  • raty miesięczne, kwartalne lub półroczne
  • pierwsza rata płatna po roku, opcja dodatkowa
  • podatek VAT płatny w 3 miesiącu

 Dla tych, którzy nie są podatnikami VAT dostępne są dwa poniższe warianty:

  • 3x33%, udział własny 34% wartości brutto, 2 raty roczne po 33% wartości brutto (okres 24 m-ce)
  • 4x25%, udział własny 25% wartości brutto, 3 raty półroczne po 25% wartości brutto (okres 18-m-cy)

Opłata manipulacyjna zależna od okresu finansowania oraz udziału własnego. Minimalny roczny koszt finansowania już od 0,67%

Ponadto proponujemy Ofertę Elastyczną dla tych, którzy potrzebują dłuższego okresu finansowania z niskim oprocentowaniem i okresem do 8 lat.

SDF Finance logo Deutz-Fahr logo

© PPHU Agro-Plus 2002-2016. Wszelkie prawa zastrzeżone